Please install Flash and turn on Javascript.
| | #1 (permalink) |
| Junior Member Join Date: Mar 2007
|
Heisann! Eg og fruen har vore og funne stein etter anleggsarbeid, denne var flat og fin og lett å lime saman med silikon.. Men eg lurar bare på om nokon har erfraning med sjølvplukka stein som dei set i akvariet, finns det faremoment ved dette? Eg har høyrd at ein ikkje skal bruke sjølvplukka stein med mindre ein har gode deologikunnskapar, då t.d. marmor kan innehalde arsenikk.. Men er det nokon som har erfaringar eller synspunkt på dette? På førehand takk! |
| | |
| | #2 (permalink) |
| G.Net Admin ![]() |
Unngå stein med "blanke ting" som "kråkesølv", kobber eller andre metaller. Hvite stener bør man også være litt obs på siden de ofte inneholder en del kalk, som igjen hever ph i vannet. Det kan jo være både positivt og negativt. Ellers er det bare å bruke fantasien, men passe på at steinene finnes på "rene" steder som ikke er forurenset. De trenger heller ikke kokes, kun vaskes godt. Lykke til.
__________________ Hagen min er et stort hull... med vann i... |
| | |
![]() |
| Tags |
| frå, natur, norsk, stein |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|