Please install Flash and turn on Javascript.
| | #1 (permalink) |
| G.Net Admin ![]() |
Her er et par akvarier som visst nok skal egne seg for slørhaler. Fant disse i en dyrebutikk som jeg ikke nevner ved navn. Hvert av akvariene er på 5L, og det var illustrasjoner på eskene som viste forslag på hva de kunne brukes til. Det ene var å ha kaktus i, det andre var å ha ett stk kubbelys og det tredje var 3 slørhaler.
__________________ Carpman |
| | |
| | #2 (permalink) |
| G.Net Admin ![]() Join Date: Jun 2007 Location: Alta
|
Hei ![]() Har sett flere av disse i handelen i det siste. Jeg ga beskjed til dyrebutikken der jeg så dem, jeg. De mente faktisk det var helt forsvarlig å selge disse sammen med både singelhaler og slørhaler..... Den minste bollen de solgte var en rund bolle på 2 liter - den var ment for en slørhale alene uten grus el. Stakkars fisker! Håper Norge følger etter Sverige når det gjelder forbud mot boller - det eneste fiskelignende jeg kunne tenkt meg å ha i en slik, er fiskeboller ![]() Var forressten innom en dyrebutikk i Sverige for å kjøpe en slørhale - der måtte jeg oppgi størelsen på akvariet før jeg fikk kjøpe gullfisk av noe slag. De solgte ikke gullfisk til akvarier under 70 l.! |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Member ![]() ![]() ![]() Join Date: Jan 2007
|
Det verste eksempelet jeg har sett i det siste er et slags bilde med vann i som henger på veggen, ca 5 cm bredt og kvadratisk 30x30 cm. Der var det noen stakkars guramier som svømte rundt, sikkert fordi de omtrent er de eneste fiskene som kan puste inn litt luft for å bøte på oksygenmangelen...
|
| | |
![]() |
| Tags |
| bopeler, horrible |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|