Please install Flash and turn on Javascript.
| |||||||
| Notices |
| View Poll Results: Er alle fisker likeverdige? | |||
| Ja | | 7 | 100.00% |
| Nei | | 0 | 0% |
| Voters: 7. You may not vote on this poll | |||
![]() |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
| | #22 (permalink) |
| Junior Member |
Nala, din beskrivelse av en bolle ... Ustabile vannverdier og ustabil temperatur, taler mot å holde betta-er i bolle, synes jeg. Dessuten er overflaten veldig liten i en bolle, og det betyr igjen kanskje for lite oksygen til fisken. ... passer jo ganske bra med det jeg skriver om Betta sitt naturlige habitat. |
| | |
| | #23 (permalink) | |||
| G.Net Admin ![]() Join Date: Mar 2006 Location: Skedsmo
|
Morten; Jeg bare siterer siden http://kampfisk.com/
__________________ -- nala | |||
| | |
| | #24 (permalink) |
| Junior Member |
Det er sant, den må ikke bli utsatt for lave temperaturer, helst ikke under 24 grader. Er det ikke litt bra at vi som ikke har Phd. i fisk også kan diskutere fiskehold? Så lenge vi er åpen for å la diskusjonen være en måte å lære på er det bra. Du må aldri, aldri ta det jeg skriver som sannhet men kun min (foreløpige) mening. Jeg har mer sans for å diskutere med deg og de andre enn å bare grave meg ned i literatur. Det er jo viktig at alle gjør seg opp en mening om ting som opptar dem. Det var lenge akseptert at jorden var flat og var solsystemets sentrum. Hadde det ikke vært for at noen var kritisk til de lærde hadde det vært slik enda. |
| | |
![]() |
| Tags |
| bolle, gullfisker, lakseoppdrett |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|