Please install Flash and turn on Javascript.
| | #11 (permalink) |
| G.Net Admin ![]() |
Her er noe: Et lite spørsmål om oppførsel
__________________ Carpman |
| | |
| | #13 (permalink) |
| G.Net Admin ![]() |
Ta en titt her og se hvordan en frosk sluker i seg en mindre koi ![]() Har sett bilder av frosker som henger seg på gjellene, øyene og munnen av koi i den tro at det er en dame.
__________________ Hvis du vil ha det fint hele livet så anskaff deg en hage, med koidam
|
| | |
| | #14 (permalink) |
| Senior Member ![]() Join Date: Mar 2007 Location: Tønsberg
|
Oisann! Nå var ikke dette den padden vi har her i Norge da, hvertfall aldri sett den, jeg er ikke så veldig bekymret får koien min selvom det er noen padder i dammen, koien skal være svært små hvis de skal klare få den i munnen også... Men får se om jeg fjerner detil neste år da det blir en koi dam, men det er jo litt hyggelig også da, med kvekkingen om kvelden |
| | |
| | #19 (permalink) |
| G.Net Admin ![]() |
Rumpetroll spiser alger og planterester o.l. Så snart de er kommet over "larvestadiet" og blitt små frosker, så er de storspisere av egg og yngel. Og spiser da kun levende fôr. inkl. yngel. Frosk er noe av det som tar mest egg og yngel hos meg. De er derfor bannlyst i min dam...
__________________ Hagen min er et stort hull... med vann i... |
| | |
![]() |
| Tags |
| koien, spiser |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|