Please install Flash and turn on Javascript.
| | #11 (permalink) |
| Senior Member ![]() |
idag har jeg og ein kammerat hvert på handle tur og kjøpt japanske koi veit ikkje heil hva slags dei er... men det er god kvalitet etter hva jeg har forstått ,og dei kostet sånn også.... shagoien er ikkje min... den kjøpte han andre som var med..... ![]() den største er ca 25 cm ![]() |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Member ![]() ![]() ![]() Join Date: Jul 2007 Location: Litt utafor haugesund
|
Har lest at denne varianten eg har ikkje er populær hos koi holdere. Den blir og kalla amerikansk koi, sidene det er der den er mest holdt! Nå tenker eg på dei tre store med lange finner og store skjell altså... Men me elsker desse. Hadde 4. Men eit langvarig strømbrudd for to år siden drepte den ene... Savner han kvar dag! Synd me ikkje tok flere bilder av han. Trur eg har et, men det er liksom ikkje så bra! Noen som har slike koi? Skal få tatt noen bedre bilder av dei. Litt mer nærbilde av ein og ein! |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Progressing member ![]() ![]() ![]() |
di var vakre.. litt merkelige, men vakre ![]() jeg foretrekker normale finner, men ville absolut ikke sagt nei til slørete ser jeg. en butikk jeg var på hadde noe di påsto var sløjstjert koi, men en kunne jo se på mils avstand at det var store komet gullfisk. har lurt på siden hvordan en sløjkoi så ut, om di i det heletatt fantes. |
| | |
![]() |
| Tags |
| koi, typer |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|