Please install Flash and turn on Javascript.
| | #11 (permalink) |
| G.Net Admin ![]() |
Ikke her nå. Har bilder et sted på noen cder, skal rote litt gjennom når jeg får tid. Så skal vi se hva jeg finner. Ble lite fotografering i sommer. Dammen tømmes og alt innhold skal måles og fotograferes nå til sommeren. Skal bli spennende.
__________________ Hagen min er et stort hull... med vann i... |
| | |
| | #13 (permalink) |
| G.Net Admin ![]() |
Her er et bilde av "big Bertha" og noen av de små. Litt dårlige bilder. De ble tatt under overvintring i 4000 liters akvariet for snart 2 år siden. På bildet var hun ca 48 + cm. De små er fra første kullet hennes.
__________________ Hagen min er et stort hull... med vann i... |
| | |
| | #14 (permalink) |
| G.Net Admin ![]() |
Fant denne All Japan Koi Show Grand Champion på 84 cm her. Det er en 7 år gammel Showa fra Dainichi.
__________________ Hvis du vil ha det fint hele livet så anskaff deg en hage, med koidam
Last edited by Carpman; 12.01.2008 at 00:17. Reason: La videoen rett i innlegget. Jeg skal lære deg dette trikset Charly ;-) |
| | |
| | #16 (permalink) | |
| Member ![]() ![]() ![]() Join Date: Mar 2007 Location: Oslo, Voksenkollen
| Jeg har flere på mellom 50 og 60. Eirik Raude var 51 i sommer, men nærmer seg nok 60 nå (hann). På bilde fra badedammen ser han litt pjusk ut siden de alle da var under behandling. André (hvit) var 56 i sommer (hunn, født i 1986). Huldra var 49 i sommer, men hun er nok nå godt over 50 cm (var opprinnelig en Sanke). Odin (Bekko) døde desverre i september. Han var da 52 cm og 17 år gammel. Jan | |
| | |
| | #20 (permalink) | |
| Member ![]() ![]() ![]() Join Date: Mar 2007 Location: Oslo, Voksenkollen
| Ellers høres det imponerede ut at dere klarer å holde en utetank såpass varm vinterstid selv om den er tildekket! Jan | |
| | |
![]() |
| Tags |
| koi, xxxstor |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|