Please install Flash and turn on Javascript.
| | #258 (permalink) |
| G.Net Admin ![]() |
Hei og velkommen tilbake til forumets mest populære tråd etter en laaang pause.Her har vi en koi som jeg har innbillt meg lenge var en doitsu Hariwake, men det visste seg å være feil. Så hva tror Xpertene hvilken variant den kan være
__________________ Hvis du vil ha det fint hele livet så anskaff deg en hage, med koidam
|
| | |
| | #260 (permalink) |
| G.Net Admin ![]() |
Siden xpertene har tatt vinterferie så får jeg avsløre at "Pusur" i 258 er en doitsu matsuba ogon variant. 253 er antagligvis en doitsu purachina eller doitsu platinum ogon, siden den ser metallisk ut. 254 er en matsuba ogon.
__________________ Hvis du vil ha det fint hele livet så anskaff deg en hage, med koidam
|
| | |
![]() |
| Tags |
| gjett, karpe, koi, varianten |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://gullfiskene.net/forum/alt-om-koi/459-gjett-koi-karpe-varianten.html | ||||
| Posted By | For | Type | Date | |
| Koi typer ang. fargevarianter, kjøpt hoss Aquamania. - Nettakvariet | This thread | Refback | 30.06.2008 14:28 | |
| Koi typer ang. fargevarianter, kjøpt hoss Aquamania. - Nettakvariet | This thread | Refback | 30.06.2008 14:05 | |