Please install Flash and turn on Javascript.
| | #2 (permalink) |
| G.Net Admin ![]() |
Er du helt sikker på at det er kun drikking den holder på med ? Halsen var ganske lang og som lystmorder de er lurer jeg nå litt på om den ser seg ut etter noen godbiter og. Vet om flere katter som har forsynt seg grovt.
__________________ Hvis du vil ha det fint hele livet så anskaff deg en hage, med koidam
|
| | |
| | #3 (permalink) |
| G.Net Admin ![]() |
Vel, detaljene vites ikke. Normalt er ikke vanlige huskatter ypperlige fiskejegere, men at de kan gjøre store skader er det ingen tvil om. Og hvis dammen ligger slik til at det er lett for katten å komme innpå, så vil den nok prøve seg med labben. Dette er ingen naturlig atferd for en katt, men snakker vi om smågnagere og fugler er de uten tvil lystmordere. Det finnes en katterase som fanger og spiser fisk, den heter Fishing Cat, og den er langt i fra i slekt med våre hus- og rasekatter.
__________________ Carpman |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Senior Member ![]() |
for 2 år siden nå eg hadde ein bitteliten dam, kom det fleire nabo katter og drakk å stirret nysjerrig ned i dammen. Etterhvert forsvant det også flere gullfisk og koi..... men ifjord når dammen var mye større og dypere forsvant det ingen fisk...
__________________ ![]() ![]() |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Member ![]() ![]() ![]() Join Date: Apr 2007
|
Pass på!!! Katt og damfisk er ingen god kombinasjon.Første året mitt tok katt koi,stør og gullfisk for ca fem tusen kroner.Er enig med Charly at katter er lystmordere. Det at katter er redd vann er heller ikke en sannhet,i fjor sommer hørte vi ett plask i den lille dammen vår,og da vi så etter stod det en kattjævel på grunna (10-12 cm) vanndybde og "fisket". Så jeg sier igjen PASS PÅ. |
| | |
| | #7 (permalink) |
| G.Net Admin ![]() |
"April" her på forumet har vel også hatt noen "diskusjoner" med en nabokatt... Har selv hatt flere katter i dammen, men heldigvis ikke mistet fisk. Men flere fisk har hatt kloremerker o.l. Heldigvis hater hunden min kattter like mye som meg....
__________________ Hagen min er et stort hull... med vann i... |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Senior Member ![]() Join Date: Jan 2007
|
Katten er kanskje borte? Har ikke sett den på et par uker
__________________ http://home.online.no/~topaha/index.html |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Senior Member ![]() Join Date: Jan 2007
| ![]() ![]() ![]()
__________________ http://home.online.no/~topaha/index.html |