Please install Flash and turn on Javascript.

Go Back   Gullfiskene.net forum > Akvarium og Hagedam > Akutthjelp 113-Karpe > Alt om sykdom og behandling

Notices

Reply

LinkBack Thread Tools Display Modes
Old 30.03.2007, 21:14   #1 (permalink)
Progressing member

Default Blind koi

Hei.

Har no begynnt å gje desse sultne koiane mine litt mat etter gammalt .
Men den eine koien ser ut til ikkje å sjå maten.Han svømmer også rett i veggen.Lurer på om den er blitt blind i løpet av vinteren.Nåken som har erfaring.
Thomas is offline   Reply With Quote
Old 31.03.2007, 01:34   #2 (permalink)
G.Net Admin

Chasys's Avatar

Originally Posted by Thomas View Post
Hei.

Har no begynnt å gje desse sultne koiane mine litt mat etter gammalt .
Men den eine koien ser ut til ikkje å sjå maten.Han svømmer også rett i veggen.Lurer på om den er blitt blind i løpet av vinteren.Nåken som har erfaring.
Hei Thomas,
Har du sett på augene om dei er klare (normale)? Har denne fisken karpepox på kroppen, og i augene? Eg har sett ein av våre koi som for nokre år sidan hadde noko som kunne minna om grå stær. Gråfarga uklare auge. Truleg var det ein bakterieinfeksjon. Det finns augedråpar til koi mot slikt. Alternativ: Spør på apoteket etter sølvnitrat eller liknande sterke antiseptiske dråpar mot infeksjon i auge. Men hvis fisken alt er blind er det ikkje sikkert at det kan reverserast
Old 01.04.2007, 21:13   #3 (permalink)
Progressing member

Hei ja

Han har ikkje karpepox,augena ser normale ut,men eg skal ta han opp i måro og sjekka litt bedre.Kan dei bere bli blind heilt uten vidare.Såg når dei fekk mat i dag so lukta han maten,mener oppe og gaper på feil plass.Er litt trådalger i dammen so han eter på det.Må kjøpa noke synkefor,so finne han det på bunnen trur eg.Er ein fin koi,så eg har ikkje lyst å mista han.
Old 02.04.2007, 02:28   #4 (permalink)
G.Net Admin

Chasys's Avatar

Hei ja

Han har ikkje karpepox,augena ser normale ut,men eg skal ta han opp i måro og sjekka litt bedre.Kan dei bere bli blind heilt uten vidare.Såg når dei fekk mat i dag so lukta han maten,mener oppe og gaper på feil plass.Er litt trådalger i dammen so han eter på det.Må kjøpa noke synkefor,so finne han det på bunnen trur eg.Er ein fin koi,så eg har ikkje lyst å mista han.
Bra tegn at augene er klare, men sjekk dei nøye om alt er normalt.
Som ellers på fisken kan augene bli angrepne av parasittar, sopp, bakterier og virus. Korleis ser fisken ellers ut? Søm den normalt? Har den forandra/mista farge? Har du testa alle parametre? Og dei var ok?
Så lenge den har luktesansen i orden så den kan finne mat skulle den kunne klare seg fint. Synkefór er verd å prøve. No er det tidleg vår og fiskane dine er vel litt i ørske enno, så ein får håpe at dette går over av seg sjølv. Våre koi har enno ikkje fått mat p.g.a. nattefrost, men det er vel varmare der ute i havgapet hos deg
Old 02.04.2007, 21:01   #5 (permalink)
Progressing member

Har hatt han oppe i dag.Ser heilt frisk og fin ut.Fisken er akkuratt som i høst,med tanke på farge.Svømmer også normalt,men som sagt i veggen av og til.Hadde stort vannskifte for 10 daga sio,og alle verdier er normale for min dam.Håper han kan vera litt groggy etter vinterens påkjenninger.Ja det er mildt og fint her ute veit du .Har hatt 11-14 grader no i 1 veka,so har starta veldig forsiktig foring.Men gullfiskane må venta ei stund til.I den dammen er det store hopp,men den er jo bere 1000 liter.
Old 02.04.2007, 21:04   #6 (permalink)
Progressing member

Det er den sanken som det er bildet av her på forumet
Old 03.04.2007, 05:18   #7 (permalink)
G.Net Admin

Chasys's Avatar

Det er den sanken som det er bildet av her på forumet
Ja, den er fin
Old 04.04.2007, 15:38   #8 (permalink)
Progressing member

Har ettpar som begynner å sjå veldig lovende ut.Får sjå utover våren om han kjem seg.Han er veldig tynn i forhold til dei andre.Er ein av dei som kom i forfjor.
Old 07.04.2007, 08:42   #9 (permalink)
tos
Senior Member

Har ettpar som begynner å sjå veldig lovende ut.Får sjå utover våren om han kjem seg.Han er veldig tynn i forhold til dei andre.Er ein av dei som kom i forfjor.
Hvis den er som du sier veldig tynn i forhold til de andre og i høst, oppfører seg unormalt i forhold til hva den har gjort tidligere, så er den sansyligvis syk. Du må se hvordan de andre oppfører seg, for det er normalen. De har sansynligvis akkurat som mine svømt rundt i dammen, spist alger og rotet etter mat fom + 6/7 grader. Ingen av mine fisker som har overvintret ute har noen gang vært "groggy" på våren etter isen har gått. Så enten vil den komme seg utover sommeren, eller vil du få et problem med å få den til å overleve. For hvis den ikke er angrepet av parasitter (for disse får du lett vekk) så er det fare for at bakterier har gjort den svak. Får håpe det går greit.
tos is offline   Reply With Quote
Reply

Tags
blind, koi

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules