Please install Flash and turn on Javascript.
| | #21 (permalink) |
| Senior Member ![]() Join Date: Mar 2007 Location: Tønsberg
|
Katten min fungerer den helt sikkert ikke på, det værste er at uasett hvor mye kjeft den fikk virker det ikke ut som den skjønner noe... Til neste år skal jeg lage noen rammer med hønsnetting eller noe og legge over hele dammen, men for vel finne på noe midlertidig i år også... |
| | |
| | #24 (permalink) |
| Senior Member ![]() |
det er ein innrettning som minner veldig om dei nye myse felleneder katten går inn etter åte.....og aldri kommer ut igjen.... så veit ikkje om eieren av katten blir fornød då..... ![]() ikkje vett eg om det er lov å bruke den.. men katten eller offeret dør fort så ingen pining i bildet...
|
| | |
| | #26 (permalink) |
| G.Net Admin ![]() |
Jeg har brukt burfelle for mink. Dyret blir fanget levende og uten skader i et bur. Mink o.l. avlives deretter med børse. Tamkatter o.l. slippes selvfølgelig uskadd ut. Men de pleier å huske det kjipe buret og holder seg borte en stund..
__________________ Hagen min er et stort hull... med vann i... |
| | |
| | #29 (permalink) |
| Member Join Date: Jul 2007
|
Ja da var sykdommen kurert etter laaaang karantene tid og kur med både det ene og det andre. Totalt var det 15 koi igjen i den syke dammen og 14 av disse overlevde.. ![]() Det totale regnestykket ble av 50 koi så døde ca 25 ![]() Her har jeg lært masse! |
| | |
![]() |
| Tags |
| inne, mann, ny |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|