Please install Flash and turn on Javascript.
| | #1 (permalink) |
| Member ![]() ![]() ![]() Join Date: Jul 2007 Location: Litt utafor haugesund
|
Fekk ein gullfisk av ei vennine, ho skulle kvitte seg med alt sitt... Denne gullfisken har ein kul på hode, som ei ert. Den stikker liksom ut som ei ert. "Erta" er hard, og i samme farge som fisken. I tillegg har den tre små prikker på munnen, som kanskje kan minne om gamle sår?!? Gullfisken har hatt denne kulen ei stund, og virker pigg og normal. Den går nå i karantene, med dei andre eg fekk av henne. Den har normal matlyst, og virker normal i reaksjon. Skulle gjerne lagt ut bilde, men min mann er vekk reist, og har kamera med seg. Legger ut bilde på søndag/mandag, dersom fisken er i livet da! |
| | |
| | #2 (permalink) |
| G.Net Admin ![]() |
Mulig det er lymphocystis. Sjå bilde her av gullfisken vår Ole som fekk dette viruset for nokre år sidan. http://koi.no/helse/lymphocystis.html. Det kan minne om vorter. Akriflavin skal visst nok ta knekken på dette viruset. Ellers er varmebehandling ofte effektivt mot virus. Carpman har nyleg varmebehandla ein gullfisk mot lymphocystis. All farge forsvant på fisken, men den blei i det minste frisk att Men han er vel på ferie enno. Når han kjem att kan han sikkert forklare deg korleis ein gjer dette. Eg har ikkje greie på gullfisk, og kva dei tåler av varme kontra koi ![]() Vanskeleg å sei kva disse prikkene er utan bilde. Men det er kanskje andre utbrudd eller merker etter viruset..
__________________ Hvis du vil ha det fint hele livet så anskaff deg en hage, med koidam
|
| | |
| | #3 (permalink) |
|
Ja, skal få lagt ut bilde når mannen kommer hjem med kamera, han kommer ikkje før seint på søndag... Kunne kanskje minne noe om det på bildet der, men på min fisk så stikker den mer ut... Som ei ert som ligger oppå hode til fisken. Også er det bare ein på hele kroppen. Dei rundt munnen er bittesmå, og kan minne om eit sår som har grod, men ikke fått fargen tilbaken endå. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| G.Net Admin ![]() |
Den er jo mye greiere å fjerne kirurgisk når den er som du beskriver. Sårflaten blir ikke stor og det er vel en enkel operasjon som du kan gjøre selv. ![]() Det finnes mange typer svulster og de kommer av ulike årsaker. En ting er alle de behandlingene fisken får med kreftfremkallende stoffer og at en gjerne behandler fisk unødig mye. En tar f.eks en kur med malakitt grøn mot sopp, mens en kunne brukt f.eks. salt som ikke skader fisken.
__________________ Hvis du vil ha det fint hele livet så anskaff deg en hage, med koidam
|
| | |
| | #5 (permalink) |
|
Ja, tenkte eg skulle få den fjerna... Vente til mannen kommer hjem, så eg har ei hjelpende hand. Koke og bruke ein tapetkniv? Bør eg ha litt salt i vannet etterpå? For å forhindre sopp dannelse i såret? Eller skal eg bare vente og se om det kommer sopp før eg eventuelt salter da? |
| | |
| | #6 (permalink) |
| G.Net Admin ![]() |
Bedøvelse, steril kniv og ev. ein steril pinsett til å holde "erten". Desinfiser snittet etterpå med jod e.l. og om du ev. vil ha på diverse remedier som dekker såret, salve, flytende plaster o.l. og vips er den ferdig. Salt og varme er bra for groing av såret. No har eg ikkje sett dette, men er det rett at den såvidt heng fast så skulle sårflaten bli minimal og gro raskt. Forhåpenlig kjem det ikkje ei ny ert der Men send bilde først er du snill. Og desse gullfisk ekspertane her på forumet er vel snart heime frå ferie. Kanskje dei har opplevd dette og har gode tips.
|
| | |
| | #8 (permalink) |
| G.Net Admin ![]() |
Du kan f.eks. bruke nellikolje som du får kjøpt på apotek. Litt informasjon om bruk her: http://koi.no/helse/anestesi.html Ellers så finn du ulike typar bedøving og sårbehandling her: http://koishop.gullfiskene.net/-c-67.html Det er veldig viktig at ein passer godt på heile tida og ta fisken ut når den ruller over på sida. Me har bedøvd hundrevis av koi og aldri mista ein fisk. Men me passer på og har gjerne ei klokke som varsler etter 2 minutt som ofte er nok. Me bruker også nellikolje til avliving av fisk ved å gje overdose. Vil anbefalle at du bruker bedøving både for fiskens del og for din del.
|
| | |
| | #9 (permalink) |
| G.Net Admin ![]() |
Da er jeg tilbake fra ferie og har fått interesse i denne saken. Før det skjæres i fisken, så post inn noen bilder. Ta nærbilder av kulen samt munnen slik at vi kan studere disse. Et tips er å mate fisken før du forsøker å ta bilder
__________________ Carpman |
| | |
![]() |
| Tags |
| gullfisk, hode, kul, med, på |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|