Please install Flash and turn on Javascript.
| | #11 (permalink) |
| Member Join Date: Sep 2007
|
Ja, på her var det bilder av mange syke fisk ![]() Synes ikke noe lignet på klumpen min. Angående denne - som du ser har jeg nå fått et annet problem i akvariet mitt, så jeg hadde nesten glemt hele vorta. Men i kveld har jeg sittet å observert forskjellige ting i akvariet og en av de tingene jeg da ser er at vorta er så og si borte ![]() Der vorta satt ser man nå bare et svakt merke og en slags opphøyet kant på den ene siden av merket - som et arr. Jeg velger nå å konsentrere meg om å få fiskene mine friske igjen, muligens også kaste ut de 2 nye. Så får jeg etterhvert se hva som skjer med fisken og vorta. Kan det være en sammenheng kanskje - kan klumpen ha vært som en kvise full av hvitprikk-parasitter som så har sprukket og spredd sykdommen i akvariet? Bare spekulasajon! Er i hvertfall glad for at jeg har funnet frem til dette forumet |
| | |
| | #12 (permalink) |
| G.Net Admin ![]() |
Normalt blir ikke hvitprikk (Icht) på den størrelsen som kulen du beskrev. Da er også sjansene mindre for at dette var/er en viruscyste, men det kan jo være at den brøt sammen etter at du dro opp temperaturen i karet. Blir bare en spekulering fra min side. Så bra at du liker Gullfiskene.net
__________________ Carpman |
| | |
![]() |
| Tags |
| er, galt, gullfisken, hva, med, min |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|