Please install Flash and turn on Javascript.
| | #11 (permalink) |
| Senior Member ![]() |
jo det er nok dette den ha på finnene så eg regner med det er det samme på kroppen berre større kuler, sjekka tempen i dammen og det var 8 grader ikkje 15 som det skal være iflg temp måleren på filteret så det har nok vore 3 -4 grader i forrige uke da det var ein kuldeperiode og fisken fekk dette.
__________________ Fisk ute og inne |
| | |
| | #12 (permalink) |
| G.Net Admin ![]() |
Karpe pox forsvinner sakte men sikkert ved temperatur over 20 grader. Det er ikke direkte farlig eller dødelig, men den kan få ødelagt finnene ved langvarig eksponering.
__________________ Hvis du vil ha det fint hele livet så anskaff deg en hage, med koidam
|
| | |
| | #14 (permalink) |
| Senior Member ![]() Join Date: Jan 2007
|
Du har vel kanskje en luftslange og oppi her nå da
__________________ http://home.online.no/~topaha/index.html |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Senior Member ![]() |
Ja det gjør dei viste det på forhand men håpet det ville roe seg men må nok la den få ein gjest i morgen den er veldig selskap syk . blir ein del i løpe av dagen med så lite vann , ja verdiene er dei samme. bytte litt om gangen. Føler meg som ein surrigat far da den var på det svakeste var den som ein syk unge den søkte kontakt der den låg på bunn svømte etter meg i karet og satt eg i ro låg den stille på bunn en og berre fulgte meg med øynene, løftet eg høgre arm snudde den øynene og motsatt vist eg bevegte motsatt hand Den er kvikk og veldi svulten men mater berre litt med for som forrurenser lite , ja den bæsjer og sko hatt meg større karantene kar har eit 200l fat som hadde vore meir egna , me får sjå , håper å sette den ut igjen om 14 dager.
__________________ Fisk ute og inne Last edited by Roger`n; 06.02.2008 at 23:46. |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Senior Member ![]() |
Skeriv att eg sko skrive om utviklinga.... Natta for den skulle ut i damme hoppet den ut ein glipe i topplokket på akvariert så det var eit mindre hyggelig syn som møtte meg om morgenen. ![]() Må handle kuhaku også i mai da, dette var min første koi så den var min favoritt og hadde forhåpninger om fin fisk med åra.
__________________ Fisk ute og inne Last edited by Roger`n; 11.02.2008 at 22:37. |
| | |
![]() |
| Tags |
| koi, syk |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|