Please install Flash and turn on Javascript.
| | #11 (permalink) |
| G.Net Admin ![]() |
Viktigste med vannet hos de små, er vannbytter og mye oksygen. Sirkulasjon bør unngås til de er store nok til å ikke bli sugd inn i filteret. Ta gjerne vann fra dammen når du bytter vann hos yngelen. En av grunnene til at jeg kuttet ut gullfisk sammen med koien, er at gullfiskene er noen ekstreme eggetyver. De tar også yngel.
__________________ Hagen min er et stort hull... med vann i... |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Progressing member ![]() ![]() ![]() |
ok,takk skal du ha.Då har eg nåke å gå etter til dei blir større.Karet står rett attmed dammen så det er greit å ta vatn der ifra.Har gullfiskane for seg sjøl eg og,dei bur i ein egen dam.Dei yngla jo verre en kaniner ,så eg må nok få levert nåken fra meg før høsten.
|
| | |
| | #14 (permalink) |
| G.Net Admin ![]() |
Vel, Artemia er krabater som lever i saltvann over hele verden og har eksistert på Jorden siden Trias perioden (230 - 190 millioner år siden). Så ja, det er den samme reka som brukes. Se: ArtemiaIngen spørsmål er for dumme ![]() Det er bare morsomt å få fram litt faktainformasjon.
__________________ Carpman |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Progressing member ![]() ![]() ![]() |
Blei nesten litt flau når eg skreiv det spørsmålet .Da høyres veldig bra ut.Her so eg bur er det ein havforskningstasjon,og dei har masse Artemia som dei bruker til yngel som dei har.Så da er det bere å svinge bortom der på mandag og snike til seg litt.Blir god mat det for yngelen tenker eg .
|
| | |
![]() |
| Tags |
| då, første, gang, gytt, har, koien |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|