Please install Flash and turn on Javascript.
| | #1 (permalink) |
| Progressing member ![]() ![]() ![]() |
Er det ikke for sent at gullfisk jyter nå?regner med det er gullfiskene for koien er vel ikke gamle nok i år koien er nok ikke mere enn 2 år..Har fått 2 forskjellige yngler i dammen, det ene har sort hode, gjennomsiktig og striper på ryggen, ligger helt i ro mellom plantene, det andre er svart og veldig kjappe, står liksom på rekke langs kanten på duken og tar næring...gjør de det forresten?
|
| | |
| | #2 (permalink) |
| Senior Member ![]() |
hei eg he fått yngel i heile somme å dei ser ut for at dei leker nesten hver morgen.... må ha langt ove 100 yngel i dammen ...heldigvis forsyner fiskene seg godt...... hvis du tenker på fargen(gullfisk ikkje får farge føste året) så gjelder ikkje dette alle gulfisk,.... har ein hann som er sjubukin...dvs.. den er mange farget og har litt lengre finner enn vanlig denne ser ut til at lager hvite yngel....i tillegg til dei vanlige.....angrer på at eg har sluppet gullfisk i dammen kommer til å bli over befolket på ett øyeblikk......... vil egentlig bare ha koi nå... dei ynglene som eg fekk ifjor har begynt å få farge i år... så dette var raskere enn foventet..... litt spendene å se utviklingen... men ellers er koi best... ![]() |
| | |
![]() |
| Tags |
| yngel |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|