Please install Flash and turn on Javascript.
| | #1 (permalink) |
| Member ![]() ![]() ![]() Join Date: Apr 2007
|
Hei.. Etter å ha mistet en del fisk om vinteren vurderer jeg å lage en overvintringsdam i kjelleren. Spørsmålet er hvor mye fisk det er tilrådelig å ha på 6000L med en temperatur på 18-20 grader og litt foring. Regner med å lage et stort filter for å bevare biodelen i utefilteret over vinteren. Veit dette er et spørsmål med mange mulige svar, men er veldig usikker på hvor mye fisk jeg skal ta inn. Størrelse på koi er ifra 30-45cm. Mvh Tommy |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Progressing member ![]() ![]() ![]() Join Date: Mar 2007
|
Hei! Skal bli artig å se hva du får til svar/anbefaling på spørsmålet ditt. Har selv et 2000 l innendørsbasseng til vinterlagring av koi. I vinter hadde eg alle inne, men de har vokst og dessuten har eg vore med å impotere noen nye koi i vår. Så eg trur ikke eg får plass til alle inne til vinteren. Så eg følger spent med på kva anbefalinger du får med kor mye plass koi trenger for å ha det bra gjennom vinteren. PS! Flott dam/hage du har. ![]() Åsendammen |
| | |
![]() |
| Tags |
| hvor, innendørsdam, stor |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|