Please install Flash and turn on Javascript.
| | #1 (permalink) |
| Junior Member ![]() ![]() Join Date: Jan 2008 Location: Austrheim
|
Hei Skal snart bygge ut på huset og i den sammenheng skal jeg lage nytt inngangsparti. Har veldig lyst til å lage en dam på ca. 500-1000 L. delvis nedsenket i gulvet. Pluss en oppbygging for et lite vannfall inn mot hjørnet. Det skal kun være noen planter i dammen. Ikke fisk. Lurer litt på om noen vet om noen bilder av slikt, så jeg kan få litt ideer til å komme i gang. Lurer også litt på hva slags lys som må til. Håper noen vet om noen linker til et slikt prosjekt. Mvh Kenneth N. Austrheim |
| | |
| | #2 (permalink) |
| G.Net Admin ![]() |
Hei Kenneth Her er det link til en dansk side som forteller steg for steg hvordan de har laget seg en innendørs koidam til å kose seg med året rundt, med surround anlegg, widescreen, fjernkontroll og kaffe maskin for hånden ![]() http://www.ninaweb.dk/havedam/Vinterstue.htm Hold oss oppdatert og prøv å dokumentere prosjektet ditt så godt du kan slik at andre kan dra nytte av dine erfaringer, slik du selv ønsker å lære av andre nå. Lykke til.
__________________ Hvis du vil ha det fint hele livet så anskaff deg en hage, med koidam
|
| | |
| | #3 (permalink) |
| Junior Member ![]() ![]() Join Date: Jan 2008 Location: Austrheim
|
Hei igjen. Var nok ikke så ambisiøst prosjekt jeg tenkte på. ![]() Lurer på å kjøpe et lite glassfiberkar. Slikt som er til salgs på Koi.no. Senke det litt ned i gulvet og mure opp rundt kantene. Så tenkte jeg å bygge opp en mindre dam med vannfall ned til dammen under. Alt sammen skal bygges i et hjørne i inngangspartiet. Litt vanskelig å forklare. Har funnet noen bilder som viser litt, hvordan det kan se ut: Håper noen har ideer eller noen flere bilder. Mvh Kenneth N. Austrheim |
| | |
| | #4 (permalink) |
| G.Net Admin ![]() |
hei Kenneth I Google er det tusenvis av bilder av "indoor ponds", sjekk denne link: http://images.google.com/images?clie...=1&sa=N&tab=wi
__________________ Hvis du vil ha det fint hele livet så anskaff deg en hage, med koidam
|
| | |
![]() |
| Tags |
| av, bilder, innedam |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|