Please install Flash and turn on Javascript.
| | #11 (permalink) |
| G.Net Admin ![]() |
Ja, Vidar-Alexander, hadde vært gøy å sett på dammen + showa og avkom. Får se hva som skjer. Om ikke denne helgen så en annen. Nå skal vi nedover "Kystveien" og tar samtidig med oss varer (koi.no) til de som skal avhente disse på koi treffet. Hvis flere trenger noe så er det fortsatt plass i bilen. Kjører lørdag 11.08 kl. 11.00. Lørdag er vi i Haugesund på Koi treff søndag og mandag i Stavanger.
__________________ Hvis du vil ha det fint hele livet så anskaff deg en hage, med koidam
|
| | |
| | #12 (permalink) |
| Senior Member ![]() Join Date: Jan 2007
|
Ser fram til morgendagens koi og hagedam treff her på Karmøy. Flere hagedam frelste har tatt kontakt med meg her i kveld. Det er tydelig at interessen er stor for et slikt treff. Jeg har avtalt med flere at du Vidar A. er på bensinstasjonen på Oasen kl.15. Håper vi får en fin dag hvor vi kan dele erfaringer ang vår hobby. |
| | |
| | #15 (permalink) |
| G.Net Admin ![]() |
Jeg har sagt 14.30 på bensinstasjonen, men kan alltids vente der 30 min. Jeg har også blitt kontaktet av flere, så dette kan jo bli spennende. ![]() Jeg tar hvertfall med foto apparat, så det blir nok en oppdatering her i etterkant.
__________________ Hagen min er et stort hull... med vann i... |
| | |
| | #17 (permalink) |
| G.Net Admin ![]() |
Treffet kan vel ikke kalles annet en en brak suksess. Over 20 mann møtte opp, noen datt av etter noen timer, mens resterende gjeng fyllte 5-6 biler og tok en runde til andre damannlegg. Vi avsluttet kvelden i 21 tiden, og tror alle var fornøyde. Så her lukter det gjentakelse... ![]() Bilder og mer kommer de nærmeste dagene.
__________________ Hagen min er et stort hull... med vann i... |
| | |
| | #19 (permalink) |
| G.Net Admin ![]() |
Charly kom heim i går kveld med masse bilder frå koitreffet i Haugesund og Flor & Fjære ved Stavanger. Her er nokre bilder frå første dambesøk på koitreffet. Fleire kjem snart ![]() http://www.koi.no/arcen/koitreff2007.html
__________________ Hvis du vil ha det fint hele livet så anskaff deg en hage, med koidam
|
| | |
![]() |
| Tags |
| 11, aug, haugesund, koi, treff |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|