Please install Flash and turn on Javascript.
| | #1 (permalink) |
| G.Net Admin ![]() |
Koi treff i Haugesund 11 August. -------------------------------------------------------------------------- Siden dam og Koi miljøet her vest er stigende, har noen av oss pratet litt om å ha et "Koi treff" i Haugesunds området. Vi har allerede minst et alternativ til møtested. Dette er først og fremst for oss "Koi gale" men kan bli interessant for andre som har dam/hagedam i det hele tatt. "Vann i Hagen" blir vel en dekkende betegnelse. Spørsmålet er bare hvor mange som vil og ikke minst kan. Datoen er foreløpig satt til lørdag 11 August. Mer info vil komme her etterhvert. Kom gjerne med tilbakemeldinger/ ønsker her i tråden. For påmelding kontakt meg på mail, vrisvold@online.no
__________________ Hagen min er et stort hull... med vann i... |
| | |
| | #2 (permalink) |
| G.Net Admin ![]() |
Reiser nå til Danmark en uke, for å ta turen innom mange Koi senter. Kansje det blir en liten "bildevisning" fra turen på treffet. Dere som tak kontakt i mellomtiden får svar på mail, så snart jeg er tilbake.
| | |
| | #6 (permalink) |
| G.Net Admin ![]() |
Ser vel litt på dammer og koi Treffer mange folk og utveksler erfaringer med likesinnede. I Haugesundsområdet er det endel dammer og jeg ser frem til å få besøke noen på vei nedover til Stavanger i helgen.
__________________ Hvis du vil ha det fint hele livet så anskaff deg en hage, med koidam
|
| | |
| | #7 (permalink) |
| G.Net Admin ![]() |
Hva med å ta en liten "omvei" innom Sauda og hilse på en viss Showa... ![]() På et Koitreff er det felles sosial hygge, og man skaffer seg nye bekjente og får nye kontakter i miljøet. Og så er det jo alltid noe å lære.
| | |
| | #9 (permalink) |
| G.Net Admin ![]() |
Hva med en "Sokndal Koi treff" ? Eller "Sør Rogaland Koi & Hagetreff" .Kult med litt sosialt samvær og inspirasjon. Vil besøke Flo & Fjære på mandag og se på palmene, banan plantene og de Aoki & Kaneko Niigata koiene de var med å importere i år +++.
__________________ Hvis du vil ha det fint hele livet så anskaff deg en hage, med koidam
|
| | |
| | #10 (permalink) |
| G.Net Admin ![]() |
Målet med dette treffet er å få samlet miljøet litt, og om stemningen er der, vil dette bli gjentatt. Da gjerne på forskjellige steder etterhvert. ![]() Så det er jo bare å komme med tilbakemeldinger og synspunkter her.
| | |
![]() |
| Tags |
| 11, aug, haugesund, koi, treff |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|