Please install Flash and turn on Javascript.
| | #21 (permalink) |
| Junior Member ![]() ![]() Join Date: Sep 2007
|
Jeg var i Arcen i fjor. Erfaringen da var at du bør ha muligheten til å gi luft til koiene underveis. Jeg kjøpte 20 små (5 cm) og 1 var død i Fredrikshavn og ytterligere 2 til innen jeg var hjemme. Det ble byttet en del vann i Fredrikshavn. Neste gang skal jeg kjøpe en omformer 12 - 230 V og bruke en liten luftpumpe. Men da skal jeg kjøpe noen større koier. Priser ? Koi er billig der. Nå kjøpte jeg bare noe mix men 10 euro for 20 stk. Kjøpte også en luftpumpe (100l/t) for 100 euro. Fant den på nettet nå til 165 euro. Så det er muligheter for gode kjøp der. MEN i fjor var det bare en stand (som jeg så) som tok kort. Det var noen som fikk mange turer til minibanken (de fikk visst ikke ut mer en et visst beløp i timen) Ta derfor med godt med euro hvis du tenker å handle en del. Sett gjerne av noen dager til å være turist også. Klein Wink er en campingplass familien kan tilbringe en uke. Det håper jeg blir mulig neste år. God tur til et fantastisk sted |
| | |
| | #22 (permalink) |
| G.Net Admin ![]() |
Det finnes bl.a. luftpumper med batteri som blir brukt til transport av fisk. Koi.no nettbutikk Noen på messen har sikkert ren oksygen som de bruker til å fylle i plastposene med koi. Mjoks du må huske å ha t-skjorten på deg for at vi skal gjennkjenne deg i folkemengden, det samme vil vi ha på oss. Det pleier å komme mellomm 20 og 30.000 besøkende i løpet av helgen. Vet at noen koikichi fra Stavanger skal også på Koi Showet. Vi har meldt oss på "Dance & Dinner" ![]() lørdags kveld, være litt sosialt og prate selvsagt bare litegrann om KOI ![]()
__________________ Hvis du vil ha det fint hele livet så anskaff deg en hage, med koidam
|
| | |
| | #24 (permalink) | |
| Junior Member ![]() ![]() Join Date: Sep 2007
| | |
| | |
| | #25 (permalink) |
| Senior Member ![]() Join Date: Mar 2007 Location: Tønsberg
|
Flott show! Kjøpte med noen koi også. Kom hjem klokken 4.00 på natten og la posen med koiene i karet de skal være i til dammen er klar. I dag tidlig lå den ene på gårdsplassen og hadde klart å hoppe ut selv med netting over (var vel ikke godt nok festet). Men jeg tok den oppi karet der den virket livløs, men nå virker den og være i fin form igjen. Flaks at katten var inne i natt ;O
|
| | |
| | #26 (permalink) |
| G.Net Admin ![]() |
Lengtet koien din til Holland igjen siden den hoppet ut ? Her er årets Koi Show plakat med en Shiro Utsuri og link til bilder fra turen dit. Holland koi show 2008 Arcen - Holland
__________________ Hvis du vil ha det fint hele livet så anskaff deg en hage, med koidam
|
| | |
![]() |
| Tags |
| 16, 2008, holland, koi, show |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|