Please install Flash and turn on Javascript.
| | #1 (permalink) |
| Member ![]() ![]() ![]() Join Date: Feb 2008 Location: jørpeland
|
er nå på god vei med den nye dammen min!Har nå gravd ut til ca 20000 liter,men graver litt her og der enda...murblokkene er kommet og skriker etter å komme på plass bunndrenet kom nesten før jeg hadde rukket å bestille det,kjempe service av koi.no venter nå på impermaxen til å smøre på i dammen når den er på plass filtergraven er også på plass til et gravitasjonsmatet filter..filteret er forhåpentligvis et nexus 300 easey |
| | |
| | #4 (permalink) |
|
endelig ferdig med å smøre første lag med impermax i den nye dammen.tok meg 4 timer å smøre ut,er seikt som bare fyyyyyyyy Tar det siste strøket i morgen og håper dette blir bra..så er det bare å sette på plass nexsusen å diverse pumper for vann og luft...er det noen som kan si meg hvor lenge filteret bør gå før jeg slipper koién ut i sitt nye hjem?
|
| | |
| | #5 (permalink) |
| G.Net Admin ![]() |
Pøs på med bilder og info om impermax'n. Spennende produkt dette. Du kan kjøpe "filter start" som du tømmer i filteret, så er du egentlig igang med en gang. Men du må regne hvertfall en mnd før filteret er skikkelig oppe og kjører. Så du må fôre forsiktig og passe på nitritt o.l. i starten.
__________________ Hagen min er et stort hull... med vann i... |
| | |
| | #6 (permalink) | |
|
filter start må jeg skaffe meg.er vell noe koi.no har ...har tatt et par bilder under byggingen ja,men å få dem over på pcen er en annen sak | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Senior Member ![]() Join Date: Jan 2007
|
Hei Lorang holder du til i nordfylket eller sørfylket? Du må ordne med bilder så vi får et lite innblikk i byggeprosjektet ditt også ![]() Jeg har også Nexus 300 med Answer.
__________________ http://home.online.no/~topaha/index.html |
| | |
![]() |
| Tags |
| dambygging |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|