Please install Flash and turn on Javascript.
| | #1 (permalink) |
| Junior Member ![]() ![]() Join Date: Oct 2007
|
Hei ![]() Jeg har sittet og lest i forumet for å finne ut hva slags filter jeg burde velge. Men jeg har ikke satt av fult så mye tid som mange her har. Derfor har jeg lyst til å kjøpe ferdig filter med pumpe og UV i en pakke. Slik med halvautomatisk rengjøring, kun å føre vannet i en annen retning igjennom for å få ut avfallet. Regner kansje med at det ikke er så enkelt hver gang...... ![]() Dammen vår er uten duk foreløpig, ser bare ut som et krater på ca 20000-25000 liter. Har funnet et system hos Fishmate som ser lovende ut for en nybegynner. Feks Fishmate Hozelock Men det er kansje ikke så enkelt? Hva er fellene? Er det noen som har forlsag? På forhånd takk Knut
Last edited by Tutta; 01.05.2008 at 19:55. |
| | |
| | #2 (permalink) | |
| Progressing member ![]() ![]() ![]() Join Date: Mar 2007
|
Hei Knut. Valget av filter -pumpe er ikke alltid like lett,styr unna fishmate eller lotus greenmashine filtere. du kommer å gå lei av stadig vasking av filtermatter.Hozelock trinamic med kaldnes er greit filter men her bør du kjøre på en Hozelock Booster i tillegg som er et selv rensende for filter,se havedammen.dk. nettside.Men du finner rimliger filterløsninger på koi.no nettbuttikk. lykke til.mvh Koiboy | |
| | |
![]() |
| Tags |
| ferdige, filter or pumpe, løsninger |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|