Please install Flash and turn on Javascript.
| | #1 (permalink) |
| G.Net Admin ![]() |
Hei-san Nå er billetten klar for min første tur til Niigata - Japan. Reiser 16. mars og kommer tilbake 26. mars. Vil besøke mange oppdrettere og titte helst i dam(m)ene av koi varianter og plukke med meg noen skjønnheter. Drikke sake spise sushi, vandre i japanske hager, drivhus og asfalt stier.Vil nok ta en del bilder fra turen og holde Dere oppdatert. hilsen Charly-san
__________________ Hvis du vil ha det fint hele livet så anskaff deg en hage, med koidam
|
| | |
| | #5 (permalink) |
| G.Net Admin ![]() |
hei-san Vil ta en titt og se på koiene hos forskjellige oppdrettere, kjøpe noen vakre eksemplarer og sende de med fly hjem i slutten av april. Har forhåndsbestilling på ca. 20 kasser nå. Japanerne kan det der, de sender koi til handlere i hele verden, de har gjort det i over 50 år. Vi har importert japanske koi i 4 år nå.
__________________ Hvis du vil ha det fint hele livet så anskaff deg en hage, med koidam
|
| | |
| | #8 (permalink) |
| G.Net Admin ![]() |
Noen meldinger har han da lagt ut ![]() hilsen fra Niigata Niigata oppdrettere Så venter vi bare spent på bildene ![]()
__________________ Carpman |
| | |
| | #9 (permalink) |
| G.Net Admin ![]() |
Skjønner meg desverre ikke på japanske PC datamaskiner eller skriften. Tastaturet er på japansk og programene likeså. Har tatt massevis med bilder som vi vil legge ut senere når jeg er kommet hjem. Forumet har vært en kjempefin plass å holde kontakten, er stadig innom å titter på hva som skjer der og skrive litt om det som skjer her. Har valgt ut noen koi på over 50 cm og noen på 40 cm. Dagene går ut på å besøke den ene oppdretteren etter den andre rundt i fjellene, drikke sake og spise sushi.
|
| | |
![]() |
| Tags |
| japan, koi, niigata, til, tur |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|