Please install Flash and turn on Javascript.
| |||||||
| Notices |
| View Poll Results: ØKC | |||
| Endelig - Dette ønsker jeg ! | | 4 | 80.00% |
| Tull -Dette tror jeg ikke på ! | | 1 | 20.00% |
| Voters: 5. You may not vote on this poll | |||
![]() |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| Member ![]() ![]() ![]() |
Hva er dette ? Hva med Østlandske Koi Club Hva sier dere? - Nå er det for noen av oss gått flere år som vi har fulgt med å gitt hverandre gode råd her på nettet. Skal vi forsøke oss på å danne en klubb som kan ha samlinger/besøk/foredrag/- kansje første Norske Koi Show ? Jeg ser for meg at vi bruker en mal i fra UK der det finnes flere store klubber. Kansje ta kontakt for å få en "fadderklubb" som kan rettlede oss i oppstartsfasen. Bare noen tanker - men kom med innspill her i denne tråden. Legger også ut en tråd på Nettakvariet.no
__________________ Damvokteren på Jeløy Last edited by Carpman; 28.08.2007 at 11:50. Reason: La inn poll på denne slik som det var gjort hos NA |
| | |
| | #2 (permalink) |
| G.Net Admin ![]() |
Vi har hatt Koi treff hjemme flere ganger. Får stadig vekk besøk fra folk fra hele landet og det er veldig koselig. Var forleden dag i Haugesund på Koi treff der. De som har anledning og lyst kommer og utveksler erfaringer pluss en kopp kaffe + matbit. Det med Koi Show kan være litt stressende for koiene og risikofyllt. Noen driver med Koi bilde Show, men hvem skal bedømme ? Vi får heller være happy med at koiene har det bra og at eieren er fornøyd med sine hagens juveler. Noen med masse gryn kan lett kjøpe seg Champions evner og dermed vinne Grand Champion titler osv. Viser til de to engelksmenn som brukte en liten formue for å vinne i Japan Grand Champion pokalen . Koien har alltid vært i Japan !! og er der fortsatt.Tror det er like greit å starte i det små og treffe likesinnede som bor i nærheten. I England har de Koi klubber i nesten hver landsby og det har hjulpet mange å bli bedre til å ta vare på koiene og bygge skikkelig flotte damanlegg.
__________________ Hvis du vil ha det fint hele livet så anskaff deg en hage, med koidam
|
| | |
| | #3 (permalink) |
Jeg er helt enig med siste innlegg - men vi er så forskjellige her på nettet at det jeg mente at vi lar alle muligheter stå åpne. Først ønker jeg bare å få høre om det er noe interesse i Østlandsområdet for dette. Stem - så får vi se !
__________________ Damvokteren på Jeløy |
| | |
| | #4 (permalink) |
| G.Net Admin ![]() |
Interessen er nok der, det er bare å sette igang. Du har jo en bra liste med damfolk. Sett av en dato og inviter folk til koi treff på Jeløy og evt. til noen nærliggende anlegg til felles beskuelse. Gjer det før det blir for kaldt til å være ute. Bruk forumet til å annonsere. Du vil bli overrasket over hvor mange som vil møtte opp.
__________________ Hvis du vil ha det fint hele livet så anskaff deg en hage, med koidam
|
| | |
| | #5 (permalink) |
Da er vi fferdige med avstemmingen- det ble ikke så mange som var interesserte i dette prosjektet så jeg legger det dødt.- Kommer til å invitere noen til koitreff på damkanten til våren så får vi se om det kan utvikle seg noe i fra det..... God høst/vinter - med håp om at alle våre våte små titter frem fra iskanten til våren.
__________________ Damvokteren på Jeløy |
| | |
![]() |
| Tags |
| Økc |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|