Please install Flash and turn on Javascript.
| |||||||
| Notices |
![]() |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| G.Net Admin ![]() |
(Practical Fishkeeping): Pranksters have killed 19 Koi in a garden pond in South Shields by pouring washing-up liquid into their pond. Darren Corkin, 34, from West Harton, South Shields, returned home from work to find his pond filled with bubbles and his fish dead, says a report in The Shields Gazette. (Se artikkel hos Practical Fishkeeping)
__________________ Carpman |
| | |
| | #2 (permalink) |
| G.Net Admin ![]() |
Fisker utsettes for mye dyremishandling, og jeg tenkte det var greit å lufte dette temaet i forumet. Jeg selv har en ganske klar mening om at mishandling av fisk burde være straffbart. Men dessverre så går slike hendelser som denne artikkelen omtaler helt upåaktet når det gjelder akvatiske dyr, selv ting som er mye verre enn dette, til og med i Norge.
__________________ Carpman |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Senior Member ![]() |
Ja eg blir "lettere irritert" av lese sånt ja, godt att ingen har prøvd seg hos meg , for deiras skyld... Her burde ein ha streng straff for hærverk og misshandling av fisk. Dessverre er det mange Idiotar der ute som berre må ødelegga for andre.
__________________ Fisk ute og inne |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Junior Member Join Date: Jul 2007
|
Det er jo helt utrolig. Kan vi ikke ha noe ifred? Jeg får en følelse av maktesløshet og sinne når jeg leser om slikt Vi må vel ikke å til det drastiske verk å m åtte sette opp kamera i hagene våre? Jeg synes det er synd at noen få skal ødelegge så mye for den ellers så fine ungdommen. Dyremisshandling/ plageri er straffbart. Håper slike som driver med sleik blir tatt og straffet.
|
| | |
![]() |
| Tags |
| fishkeeping, killed, koi, liquid, practical, prank, washingup |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|