Please install Flash and turn on Javascript.
| | #1 (permalink) |
| G.Net Admin ![]() Join Date: Jun 2007 Location: Alta
|
Hei ![]() ![]() Har akkurat sittet rundt kjøkkenbordet med familen - og klarte stille å dreie samtalen inn på akvarier. Foreslo for min mann at vi skulle felle et akvarie inn i veggen over kjøkkenbeken................ og han var enig! Vi har et ganske stort kjøkken, med en bod på andre siden av den ene kjøkkenveggen. Der skal vi fjerne veggen mellom benken og overskapene, og sette akvarie på boden slik at det fungerer som vegg mellom over og underskap. (denne delen av kjøkkeninnredningen er egentlig bare "til pynt" benken brukes ikke til noe Kjøkkenbenken er ca 160 der den ska fjernes, og boden litt større, så jeg får plass til ganske mange liter der! Kjekt med bod som kan brukes til oppbevaring av utstyr også. Prosjektet blir sansynligvis påbegynt til høsten ![]() ![]() ![]() ![]() *gnir meg i hendene og teller liter* huff..... litersyken har visst tatt meg - det øker fort her (og bare gullfisk da...) |
| | |
| | #2 (permalink) |
| G.Net Admin ![]() |
Du kom meg i forkjøpet på den der ![]() Jeg drømmer selv om en innebygd 2000L. En viktig ting med prosjektet ditt er at du må få det tett mellom veggen og der akvariet blir innfelt slik at det ikke blir utsatt for stekos. Det finnes dessverre ikke noe medisiner mot litersyken , så der finnes det ikke noe håp
__________________ Carpman |
| | |
![]() |
| Tags |
| jippppiey |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|