Please install Flash and turn on Javascript.
| | #1 (permalink) |
| G.Net Admin ![]() | Live goldfish keyrings 'shocking' (Practical Fishkeeping) ---------------------------------------------------------- Animal welfare groups are deploring the sale of live goldfish keyrings being sold as unofficial Olympic souvenirs in the Chinese port city of Qingdao, describing the sales of such merchandise as "shocking". Traders along the waterfront in Qingdao, where the Olympics sailing events are slated to take place this summer, are selling the novelty keyrings (or keychains). (Se artikkel hos Practical Fishkeeping)
__________________ Carpman |
| | |
| | #2 (permalink) |
| G.Net Admin ![]() |
Får håpe at våre Norske utøvere og representanter ikke kjøper seg en slik sak. Et kjapt søk på Google viser at reaksjonene har kommet: http://www.google.com/search?hl=no&q...nG=S%C3%B8k&lr=
__________________ Carpman |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Junior Member ![]() |
I alle dager... Mennesker stopper aldri å forundre meg. Husker første gang jeg så dyr bli solgt som "leksaker". Og for å si det sånn kyllinger spraylakkert blå og rosa som ble solgt i små plastposer til barn er et syn jeg aldri kommer til å glemme (Jeg var en 14 år tenker jeg). Håper jeg aldri får se disse stakkars gullfiskene... De er jo dømt til en sikker død, på en fæl måte... *grøss* |
| | |
![]() |
| Tags |
| avsmak, beijing, mer, ol, til |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|