Please install Flash and turn on Javascript.
| | #1 (permalink) |
| Junior Member ![]() ![]() Join Date: Aug 2008
|
Jeg synes det var usakelig vannskelig å bli mendlem på dette forumet. Det var rett før jeg ga opp og droppet hele greiene. Saken gjelder den bilde-skrift gjenkjenningen der man må vertifisere seg ved å skrive av det bildet viser. Jeg tror jeg måtte prøve en 20talls ganger før jeg fikk det godkjekt. -Er det nødvendig med så høy "sikkerhet"? Kan være noe å tenke på... |
| | |
| | #2 (permalink) |
| G.Net Admin ![]() |
Vi har desverre hatt noen "spam" forsøk her før så, what to do ? Vi har måtte utelukke noen som bare er ute etter faenskap. Ha brillene på deg eller bruk forstørrelsesglass men du klarte det tilslutt å tyde skriften på veggen så velkommen i klubben og håper vi kan ha det kjekt ilag
__________________ Hvis du vil ha det fint hele livet så anskaff deg en hage, med koidam
|
| | |
| | #4 (permalink) |
| Member ![]() ![]() ![]() |
Kan informere om at jeg og synes det var ekstra vanskelig skrift og tyde her i forhold til andre forum jeg tidligere har registrert meg på. Måtte ha en del forsøk, men men.. Kom jo inn til slutt ![]() Om dere velger å endre, så finnes det andre alternativ: * Ha et spørsmål alle vet svaret på, spamboter er ikke intelligente og vet ikke hva svaret er. Det kan feks være hva som er hovedstaden i Oslo. * Er mulig og ha samme system som nå, men med lyd i tilleg. Klarer man ikke og se hva det står kan man trykke på lyden og det blir lest opp for deg. (Automatisk akkurat som bokstavene som skifter) Men burde jo gå slik det er nå også... Velkommen eunaas! |
| | |
| | #5 (permalink) |
| G.Net Admin ![]() |
Vi er klar over at det kan være noe vanskelig å registrere seg, men i den siste tiden så har det vært en nødvendighet. Vi stopper for tiden flere titalls spambot'er i uka ved å registrere seg. Men vi må helt klart få til en bedre løsning på registreringen. skorstein: Det er dessverre slik i dag at det er en del mennesker som gjør noe av jobben for bot'ene, som f.eks. registrering. Deretter slipper de bot'ene løs på forumene med de brukerid'ene som har blitt opprettet. Som tips til andre som skal registrere seg: - Dette som skorstein var inne på, så er det mulighet for å skrive etter bokstaver og tall som blir opplest (på engelsk) Vet ikke hva som er vanskelig med å angi navnene på dyrebildene, men det virker som om at kanskje enkelte arter ikke er så enkle å se. Men hvis man holder musepekeren over bildet så vil navnet på dyret komme fram som tipstekst. Vi tar dette til etterretning, og jobber for å få en bedre løsning.
__________________ Carpman |
| | |
![]() |
| Tags |
| bli, medlem, vanskelig |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|