Please install Flash and turn on Javascript.
| | #51 (permalink) | |
| Junior Member ![]() Join Date: May 2008
| Håper det ikke er smittsomt
__________________ Bygger en 3.000.000 liters koi-dam | |
| | |
| | #52 (permalink) | |
| Junior Member ![]() Join Date: May 2008
|
__________________ Bygger en 3.000.000 liters koi-dam | |
| | |
| | #55 (permalink) |
| G.Net Admin ![]() |
Har nå sittet med brukket fot i snart to uker, må si at jeg er PASSE drittlei.... Er mye som skulle vært gjordt nå.... Til helga kaster jeg gipsen uansett hva legen sier, så får jeg begynne forsiktig å få gjordt litt igjen.I mellomtida har hullet blitt enda litt større. Greit å ha en bror med gravemaskin og lastebil... Har kalkulert og målt og beregnet i forhold til duken, og er nå nede på ca 3,2 meter. Skal leggs rør og sand, så det blir litt grunnere.
__________________ Hagen min er et stort hull... med vann i... |
| | |
| | #58 (permalink) |
| G.Net Admin ![]() |
Gips og krykker er kastet, men det er fortsatt lite behagelig å bruke foten. MEN, jeg har fått gjordt litt småtteri. Håper å få starte på rørlegging, montere bunndren, og legge noen tonn fin sand i hullet i løpet av noen uker. Får se hvordan det går. Bilder kommer så snart det skjer noe av betydning...
__________________ Hagen min er et stort hull... med vann i... |
| | |
![]() |
| Tags |
| av, bygging, dam, koi, xxl |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://gullfiskene.net/forum/gjor-det-selv/521-bygging-av-xxl-koi-dam.html | ||||
| Posted By | For | Type | Date | |
| My new XXL Koi pond. - MonsterFishKeepers.com | This thread | Refback | 17.10.2008 13:46 | |
| My new XXL Koi pond. - MonsterFishKeepers.com | This thread | Refback | 17.10.2008 13:40 | |
| Bilder fra min dam! - Page 24 - Nettakvariet | This thread | Refback | 21.07.2008 20:42 | |