Please install Flash and turn on Javascript.
| | #21 (permalink) |
| Member ![]() ![]() ![]() |
Hei Chasys! Takk for spennende oppdatering om drivhus-prosjektet! Jeg kan nesten "føle" salven like hit når jeg leser! Og må flire litt av de nervøse smiley'ene. Må snart ta meg en tur til Strandvik og se hvordan det blir! Her i Morvik har 4 fisker overvintret i dammen, og blir større og større... Magaplask fra Bjørn |
| | |
| | #22 (permalink) |
| G.Net Admin ![]() |
hei Bjørn Hadde vært koselig å se hvordan det går med ditt stein puslespill & dammen & fiskene.Du får enten legge ut flere bilder eller så får jeg ta meg en tur til Morvik en vakker dag
__________________ Hvis du vil ha det fint hele livet så anskaff deg en hage, med koidam
|
| | |
| | #23 (permalink) |
| Member ![]() ![]() ![]() |
Hei Chasys! Du er hjertelig velkommen innom Morvik en tur any time (og det gjelder selvsagt alle dere andre også). ![]() Jeg la ut 6 nye bilder sist uke, så der ser du litt av endringene, bla.a. gjerde på broen, nye fisker, planter og "nattlys". Skal ta noen flere bilder etter hvert som det skjer noen flere endringer. Bjørn |
| | |
| | #28 (permalink) |
| Senior Member ![]() Join Date: Jan 2007
|
Ja det ser fint ut hvor kommer du til å ha filtergraven?
__________________ http://home.online.no/~topaha/index.html |
| | |
| | #30 (permalink) |
| G.Net Admin ![]() |
Her er bore og skyte basen Hans Tore ferdig med boringen. Dynamitt Harry blir føljetongen.Kommer til å ha flere filter og dammer, men har ikke bestemt plasseringen endå.
__________________ Hvis du vil ha det fint hele livet så anskaff deg en hage, med koidam
|
| | |
![]() |
| Tags |
| 500, drivhus, kvm |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|