Please install Flash and turn on Javascript.
| | #1 (permalink) |
| Member ![]() ![]() ![]() Join Date: Mar 2008 Location: Harstad, Troms
|
Hagedam spørsmål? Hei. -Hvor dyp kan den være før man må ha gjerde rundt den? -Hvordan varmekolber kan man bruke? -Hvordan filter? -Hvordan damduk kan man bruke? -Har noen link til nettbutikker og informasjons sider om dam? Takker for alle svar. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Senior Member ![]() |
tips ikkje spar på noe sjøl om det er første gangen se deg litt rundt på nettet hva slags løsninger folk har gjort med sine dammer... og gjør det skikkelig første gangen.... jeg har laget 3 dammer på 2 år.... blir fort mye dyrere enn å bare satset stort med ein gang: ![]() lykke til
__________________ ![]() ![]() |
| | |
| | #4 (permalink) |
| G.Net Admin ![]() |
hei Jon og ![]() Let litt rundt i forumet så vil du finne masse informasjon. sjekk her for linker http://gullfiskene.net/Lenker den står helt øverst til høgre "Linker" , klikk der eller gå på "Search" og skriv der det du søker etter
__________________ Hvis du vil ha det fint hele livet så anskaff deg en hage, med koidam
|
| | |
| | #5 (permalink) |
| Member ![]() ![]() ![]() Join Date: Mar 2008 Location: Harstad, Troms
|
Takk. Jeg skal bare ha den på 20cm, sånn at jeg ikke trenger gjerde. Men den skal være 2-3m lang og 2-3 m bred, hvor mange koi/gullfisk kan jeg ha der? Den blir æ vere på ca 10000 liter.
__________________ Hilsen Jon M |
| | |
| | #7 (permalink) |
| G.Net Admin ![]() |
Skal du ha koi eller gullfisk hele året MÅ du ha en dypvannsone. Du kan gjerde den inn slik at fiskene kan svømme inn der men ingen unger. Dypvannsone kan du lage av f.eks. betong ringer med gitter på toppen. 3 m x 3 m x 0,2 m blir max 1.800 liter, ikke 10 000.
__________________ Hvis du vil ha det fint hele livet så anskaff deg en hage, med koidam
|
| | |
![]() |
| Tags |
| hagedam, spørsmål |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://gullfiskene.net/forum/hagedam/591-hagedam-sporsmal.html | ||||
| Posted By | For | Type | Date | |
| Hagedam spørsmål? - Nettakvariet | Post #0 | Refback | 05.07.2008 12:45 | |