Please install Flash and turn on Javascript.
| | #1 (permalink) |
| G.Net Admin ![]() |
Selger nå 100 stk. Gullfisk "carassius auratus" Dette er yngel fra i fjor og har overvintret ute. De går ute nå og er klare for utsetting rett i din dam. Skal du ha de inne må de tilvennes varmere vann gradvis. De er nå fra ca 5- 10 cm. Alle er "naturfarget" gull/brun/bronse, men vil antakelig skifte farger til rødt og hvit utover sommeren. Alle er av typen med normale finner og normal kroppsfasong. Foreldrene var 35-40 cm så disse har gener for å bli store, og flotte. Selger også masse damplanter. Ta kontakt på pm eller mail. vrisvold@online.no
__________________ Hagen min er et stort hull... med vann i... |
| |
| | #6 (permalink) |
| G.Net Admin ![]() |
Ikke sikker på prisen på ekspress over natta, men kan sjekke. Liker i utgangspunktet ikke å sende fisk med posten, da jeg har veldig dårlig erfaring med det.. Men kan selvsagt sjekke pris om du ønsker. Send meg en pm med postnummer dit du bor, så kan jeg finne ca pris på frakt.
| |
| | #7 (permalink) | |
| Member ![]() ![]() ![]() |
Hei Jeg kunne tenke meg å kjøpe noen fisk og noen planter. Men jeg har ikke annledning til å komme før ut i slutten av juli. Da er de vel solgt? Jeg bor i Kr.sand. Ole-Johnny ojhuseby@broadpark.no
| |
| |
| | #8 (permalink) |
| G.Net Admin ![]() |
Nå er det desverre tomt for gullfisk. Men det er store mengder planter igjen. Blir borte siste uka av juli, men send en mail på vrisvold@online.no om det er aktuellt med noen planter. Så kan vi prates nærmere.
| |
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|