Please install Flash and turn on Javascript.
| | #1 (permalink) |
| Member ![]() ![]() ![]() |
Hei Jeg er ny her i forumet, men er nå lykkelig ferdig med ny dam. Til denne trenger jeg noen innbyggere, helst ikke alt for stiv pris da selve dammen osv har vert noe dyr. Er altså på utkikk etter Koi i Stavanger området. Alt av interesse, men litt størrelse på fiskene er jo gøy da. Tojuv 92054494 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Senior Member ![]() Join Date: Mar 2007 Location: Tønsberg
|
Har ikke noe fisk å tilby, men kunne godt tenke meg å høre litt om den nye dammen din, hvor mange liter, filter system, bilder osv. Last edited by Carpman; 13.06.2007 at 21:33. Reason: Fjernet Quote som var inkl fra innlegget ovenfor. Se "Brukerveiledning for posting i forumene" |
| | |
| | #5 (permalink) |
| G.Net Admin ![]() |
Velkommen til Forum, håper du får nytte av den. Hør med de fra Flo & Fjære om de har noen Aoki koi tilsalgs. De har forkjellig størrelse men dette er kvalitets koi og prisen deretter. Små baby koi kan du kjøpe "billig" på zoo butikker. 16. mai i år kom det 497 koi fra Niigata til Sola så det bør være mulig å oppdrive noen japanske koi i Stavanger og.
__________________ Hvis du vil ha det fint hele livet så anskaff deg en hage, med koidam
|
| | |
| | #7 (permalink) |
| Junior Member ![]() Join Date: Jun 2007
|
Hei! Jeg er også ny på forumet og bor på Hundvåg i Stavanger. Jeg kjøpte koi på kilden i går 179kr stk, de var vel rundt 15 cm store. Damen min er vel 3x4 meter og 80cm dyp. utstyret jeg kjøpte var heller ikke billigt. det er OASE Pumpe: Aquamax ECO 6000 Filter: Biotec Screenmatic 12 UVC: Bitron C pro 36C Skimmer: Biosys Skimmer+pro |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Senior Member ![]() Join Date: Mar 2007
|
Hei, dere fra Stavangerområdet. Jeg er også fra Rogaland. Dere kan kjøpe koi i Verdalen Zoo utfor Sandnes mot Klepp. De pleier å ha fra 30 cm ned til 10 cm. Disse får de fra Sverige tror jeg, og hvor de opprinnlig kommer fra vet jeg ikke. Jeg vil ikke garantere for kvalitet, men det har vært noe bra fisk tidligere. Vær obs på parasitter etc. Følg evt råd som er gitt her på forumet
|
| | |
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|