Please install Flash and turn on Javascript.
| | #1 (permalink) |
| Progressing member ![]() ![]() ![]() |
Hei! Koiene våre har ynglet og dammen vår er proppfull med søte babykoi! Vi har fanget opp ca 30stk som har mørk farge på ryggen, men har gullfarge på siden. Noen er ghost. De er ca 5cm og har vokst med lynende fart i dammen. Men de er nå i akvarium. 10kr stk. Send meg en priv melding om du/dere er interessert. |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Member Join Date: Jul 2007
|
Hei Har vært hos Stine og handlet. Det som er der ute i Fetsund er en kjempefin dam (Diger..) ![]() Når alt dette blir ferdig er det ett sted som er absolutt og anbefalle, Stine kommer sikker med mere oppdatering! Når det gjelder baby koi har jeg handlet mange ![]() Disse er i stordammen min sammen med de friske, jeg var bare nødt for og få tak i flere ettersom denne sommeren ble den hardeste sommeren av alle sommere med fisk i dam..mistet ca 25 - 30 store koi ![]() SÅ reis til Fetsund! |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Progressing member ![]() ![]() ![]() |
Hyggelig at du snakker godt om oss Thorlu! De fleste koiene er tatt inn for vinteren nå. Og det er mange koi med pene svarte flekker til salgs! Både lær og speil. Noen unike er det også! Dette er koi du ikke får kjøpt hos din zoo-forhandler! ![]() De går i store akvarium og er rimelig tamme, derfor er de greie å fiske opp.
|
| | |
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|