Please install Adobe Flash Player 9.0 (or higher). JavaScript must be enabled.
| | #21 (permalink) |
| Moderator ![]() |
Nei dæven... Her strømmer det plutselig på med bilder... Og så moro å se at dere til og med debuterer på forumet med å delta i denne konkurranse. Velkommen skal dere være til Gullfiskene.net.
__________________ Mitt damprosjekt |
| |
| | #22 (permalink) |
| Junior Member ![]() |
Melder mine foreldres hagedam på konkurransen. En liten dam på ca 4000 liter der slørhalene mine er på sommerbeite når varmegradene kommer. Det har vært fisk her så lenge jeg kan huske (godt over tjue år), så da foreldrene mine ga opp hobbyen etter massedød tok jeg opp tråden. En liten kjøretur på ti minutter skal til, men tror og håper stresset dette påfører fisken er verdt det overlegent. (Dessuten holder de andematen i sjakk!) Pus som poserer i piletreet Motsatt side av dammen. Masse gode gjemmesteder og valget mellom sol og skygge gjennom hele dagen. Den nysgjerrige fisken min, Ole, i regnet ![]() Takk for meg for nå. Priser meg overlykkelig over at debuten min her ikke ble i sykdomsforumet med en mystisk sykdom! Håper på å se flere bidrag (selv om jeg ser at tiden begynner å bli knapp. På denne tråden iallfall.) ~Nerii |
| |
![]() |
| Tags |
| 2011, fotokonkurranse, mai or juni |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |