Please install Adobe Flash Player 9.0 (or higher). JavaScript must be enabled.
| | #1 (permalink) |
| Moderator ![]() | Da setter vi i gang med årets JULEKONKURRANSE![]() 2011 Denne gangen kjører vi en veldig enkel konkurranse. Gjett vekten på disse tre koiene. ![]() Hagedammen.no sin Tancho Lengde: 31cm ![]() ![]() Tropex.no sin Maruhiro Sansai Kohaku født hos Maruhiro i 2008 Lengde: 58cm ![]() Koi.no sin Hi Showa Lengde: 65cm ![]() ![]() For å delta i konkurransen sender du en E-post til Klikk her>>>>terje@gullfiskene.net<<<Klikk her med ditt navn, adresse, T-shirt størrelse, forums-navn og dine tre svaralternativer som følger: Hagedammen.no sin Tancho Vekt_______gram Tropex.no sin Maruhiro Sansai Kohaku Vekt_______gram Koi.no sin Hi Showa Vekt_______gram senest innen 31.desember 2011 Klokken 24:00 Vinnerene bli kunngjort 1.januar 2012 Den som gjetter mest riktig vekt på hver av de tre sponsorenes fisk, vinner premiene fra den respektive sponsor. Om vi skulle få to med likt vinnersvar, vil det være det svaret vi mottar først som vinner premien. ![]() Premier vil bli som følger: For Hagedammen.no sin Tancho:
For Tropex.no sin Maruhiro Sansai Kohaku:
For Koi.no sin Hi Showa:
LYKKE TIL!!!!! |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Moderator ![]() |
Du mener...hvor mye de faktisk veier??? hehehe Lengden står jo der over hvert bilde...hehe
__________________ Mitt damprosjekt |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Moderator ![]() |
Seks innkommende svar så langt....
| | |
| | #6 (permalink) |
| Moderator ![]() |
Ni innkommende deltagelser så langt... Kom igjen folkens og trå til... Flotte premier å vinne....
| | |
| | #7 (permalink) |
| Moderator ![]() |
11 deltagere foreløpig her... Er det virkelig så mange brukere her som ikke har lyst på disse flotte premiene? Jeg har sett veldig mange brukere innom som jeg ikke har mottatt noen deltagelse fra. Kom igjen folkens.
| | |
| | #9 (permalink) |
| Moderator ![]() |
Kun 13 deltagene henvendelser til nå... Dermed er det jo ganske stor sjans for å vinne en av de flotte premiene da... Stem på folkens...
| | |
![]() |
| Tags |
| 2011, julekonkurranse |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |