Please install Flash and turn on Javascript.
| | #11 (permalink) |
| G.Net Admin ![]() |
Inntil nå har vi fått bilder av 3 Kohaku fra Chasys, Koiboy og Thomas og 2 Showa fra Vidar-Alexander og Bigkoi. Er det noen som har en flott Sanke å vise frem eller andre gosanke ?
__________________ Hvis du vil ha det fint hele livet så anskaff deg en hage, med koidam
|
| | |
| | #12 (permalink) |
| G.Net Admin ![]() |
Roger har bidratt med en Kohaku, desverre er bildekvaliteten ikke så bra, men hvis han sender bedre bilder vil jeg bytte de. Håper flere vil sende bilder så ta kamera fatt eller send gamle bilder. Det er første gang vi prøver dette i Norge så ikke forvent at koiene dine skal være japanske Champion. Send bilder selv om du har små koi, de blir ikke kvalifisert eller premiert etter størrelse, kun Gosanke varianter dvs. Kohaku, Sanke og Showa.
__________________ Hvis du vil ha det fint hele livet så anskaff deg en hage, med koidam
|
| | |
| | #13 (permalink) |
| G.Net Admin ![]() |
Det er fremdeles mulig å sende bilde av dine gosanke juveler for å være med på Norges første Koi Show. Inntil nå er det bilder av kun 7 koi. Det jeg lurer meg på er om det er noen vits med å prøve å arrangere et Koi Show i Norge når interessen er så labert
|
| | |
| | #14 (permalink) |
| Senior Member ![]() Join Date: Mar 2007 Location: Tønsberg
|
Skulle gjerne sendt inn et bilde, men mine koi er i kjelleren og i dvale modus, jeg har ikke veldig lyst til å begynne å stresse de når for å ta en av de i et kar å fotografere. Tror kanskje sommeren er en bedre tid å arrangere konkurranser som dette?
|
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Progressing member ![]() ![]() ![]() Join Date: Mar 2007
| Det er nok litt tidlig på året ennå,di fleste har vell fiskene sine gående ute og vill nødig stresse di opp,noen har sikkert is på dammen sin jeg skal legge inn nyere oppdaterte bilder så snart som jeg har fått av bobleplasten. | |
| | |
| | #17 (permalink) |
| G.Net Admin ![]() |
Hei koifolks Dere som endå ikke har sendt bilder får ta kamera fram og ta bilder av gosanke koiene enten de går i kjelleren, uthuset, garasjen eller dammen. Gamle bilder kan også brukes. Det er noen som vil at vi skal forlenge konkurranse fristen men vi må jo sette en stopper engang og. Vi har planer om andre konkurranser og med bl.a. EazyPod som premie, noe som mange gleder seg til og venter med spenning.Vi har inntil nå fått bilder av 10 flotte gosanke koi. Det er plass til flere koi deltakere, men vær rask før det blir for sent til å være med på Norges første online Koi Show. Siste frist er satt til den 20. mars 2008 ved midnatt
|
| | |
| | #18 (permalink) |
| G.Net Admin ![]() |
Det er mulighet til å sende bilder noen dager til. Vi har satt ny frist til 27. mars ved midnatt, dvs. en uke til. Håper at de som har lyst å vise frem sine juveler for tatt bilder nå i påske. Vi har fått inn bilder av 11 flotte gosanke koi men det er plass til flere. Med gosanke menes det Kohaku, Sanke og Showa varianter.
|
| | |
| | #19 (permalink) |
| G.Net Admin ![]() |
Venter på at flere tar frem bilde albumet fra de flotte KOI de steller så godt de kan og sender de til meg. 2 kg. med Saki Hikari Growth er hovedpremie i Norges første online Koi Show. Koiene vil vokse godt med dette foret som inneholder bl.a. probiotics.
|
| | |
| | #20 (permalink) |
| G.Net Admin ![]() |
Det er kommet inn 11 koi bilder til Norges første Koi Show ![]() Vi har en ZNA = Zen Nippon Airinkai Trainee dommer fra Holland som har hatt koi siden 1981 som vil bedømme koiene. Venter spent på dommerens avgjørelse som vil forhåpentligvis bli offentligjort tirsdag 1. april.
|
| | |
![]() |
| Tags |
| foto, gosanke, koi, show |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|