Please install Adobe Flash Player 9.0 (or higher). JavaScript must be enabled.
| | #1 (permalink) |
| Moderator ![]() |
Noen som har noe positivt/negativt å si om 12volts kjølebokser?? Jeg har aldri hatt noe med slike å gjøre og begynner å bli lei dette med å få fryst ned igjen kjøleelementer når man er ute på tur. Mange steder kan man bare bytte elementer mot betaling. Andre steder fryser de ned dine egne om de får de dagen før. Men en del steder tilbys det ikke noen slike muligheter i det heletatt. Kjedelig å reise videre uten å skikkelig kjøling på maten. Er slike 12volts kjølebokse bare strømsugende jallagreier eller funker det på tur? For min del blir det å brukde den i bilen under kjøring, så det er ikke noen fare for at den skal stå og tømme batteriet på bilen ved stillstand på bilen. MÅ de kste mye for at de skal være brukbare, eller finnes det gode billige bokser også? Gjerne tips om eksakt type boks med pris og forhandler. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Member ![]() ![]() ![]() Join Date: May 2008
|
Jeg kom nettopp hjem fra en 12 dagers bilferie i Polen/tjekkia/tyskland mm. Og hadde før turen kjøpt en kjøleboks. De de fikk tempraturen ned i 14-15 grader. men vi kjøpte noen frosne erter på lidel og da sank tempraturen til 5-8 grader. Tror nok de lurte på hotellene når det altid lå masse poser med erter i søpla når vi dro Kjøp en med både 12 volt og 220 volt. så du kan bruke den på strøm når du har tilgang til det. Desuten hvis man kjøper en som koster litt mer så får man et vern, så den slår seg av når spenningen faller for mye på bateriet. Deilig å slippe å tenke på at hvis man glemmer den så er bateriet flatt. God tur |
| | |
![]() |
| Tags |
| 12v, kjennskap, kjølebokser, til |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |