Please install Adobe Flash Player 9.0 (or higher). JavaScript must be enabled.
| |||||||
| Hei! Du har lest innlegg og sett hva byr på, men har forsatt ikke registrert deg. Hvorfor ikke ta et øyeblikk og registrere en gratis konto nå? Som medlem vil du få fri tilgang til lese alle våre forumer, og muligheten til å poste innlegg, kommunisere privat med andre medlemmer (PM), foreta avstemminger, laste opp innhold i forumer og bildegalleriet, samt andre funksjoner. Bli medlem i vårt forum i dag! Hvis du allerede er medlem, logg deg på øverst til høyre for å fjerne denne meldingen, og delta aktivt i forumet nå. |
![]() |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| Junior Member Join Date: Jan 2009
|
Da jeg byttet vann (ca 1/3) ved å bruke en liten slange(hevert-effekten) svømte fisken min bort til slangen, kom nær og har fått en liten (1-2 mm) mørk flekk. Svømmer rundt og er frisk og rask. Tror dere dette er farlig? Mvh. engstelig nybegynner. |
| | |
![]() |
| Tags |
| blåmerke, gullfisk, min, på |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |