Please install Flash and turn on Javascript.
| | #1 (permalink) |
| Junior Member Join Date: Mar 2007
|
Eg har nå to slørhalar, ein "vanleg" orange og ein grå. Den grå har eg hatt i kanskje 1/2 år og den orange i kanskje 2 månadar. For å gje desse litt "selskap" og få litt meir liv i akvariet i tilleg til å bli kvitt litt alger kjøpte eg 2 stk clown pleco for kanskje 3 veker sidan, og alt går vel! Temperaturen i akvariet ligg på ca 21-22 grader og det rommar 72 liter. Så lura eg på, kan eg ha oppi meir fisk? Har sett litt på neon tetra.. Er dette lurt??? |
| | |
| | #2 (permalink) |
| G.Net Admin ![]() |
Hei, og ![]() Tror ikke tetra er tingen sammen med slørhaler. Temperaturmessig så skal slørhaler ha rundt det temp.området som du ligger på nå, og tropiske arter skal normalt ha det litt varmere. I tanken din har du nå 4 fisker og jeg ville maksimalt ha strukket meg til evt en slørhale til, og da med et strikt vannskifteregime. Dette fordi karper forurenser mye mer enn andre arter.
__________________ Carpman |
| | |
| | #4 (permalink) |
|
Ja, eg skiftar vatn 1 gong per veke, og som oftast silar eg vatnet i tilleg 1 gong i veka, plagar å skifte vatn på fredag, og sile på tysdagar, kjem ann på kor mykje drit det er i akvariet.. Men har sjekka ut litt rundt neon tetra, dei skal ha frå 22-28 grader, så då går vel det bra??? Ein annen ting eg har hørt er at gullfisk kan "halshogge" neon tetra, altså bite av dei hovudet.. Men det er store eksemplar da |
| | |
| | #5 (permalink) |
| G.Net Admin ![]() Join Date: Mar 2006 Location: Skedsmo
|
Jeg hadde en gang en fin slørhale.. Stor og vakker.. Og så kjøpte jeg 10 neontetra. Tre timer senere, hadde jeg en hvit neontetra som gjemte seg bak filteret mitt.. Og så fikk sørhalen et nytt hjem. ![]() Gullfisk tar seg best ut alene! Artskar er vakkert.. rot er fiskesuppe. Dessuten kan jeg ikke tenke meg at det bir fint med neontetra uten masse vakre grønne planter!
__________________ -- nala |
| | |
| | #6 (permalink) |
|
Sant det, eg har jo masse planter da, har ei side av akvariet som "urskog", andre sida som "vanleg skog" og midt i står det ein anubia.. I tilleg til dette har dei jo ei stor trerot og diverse kunstige gjømmeplassar i form av tønner og slik.. Og det er ellers masse plass til fiskane å symje på Tenkte å få inn fisk med litt meir farge da, f.eks. neon tetra eller guppy eller noko slik =) |
| | |
| | #7 (permalink) |
| G.Net Admin ![]() Join Date: Mar 2006 Location: Skedsmo
|
Jeg tror at du kanskje burde tenke over hva du vil ha i akvariet ditt du. Gullfisker er jo fargerike! Sort, hvite, gullfarget, røde.. ![]() Beklager, men jeg er litt i mot akvarier med rosa sand, skattekister og annet nips, som er fyllt opp med tilfeldig fargerikt fiskevalg. Hihi Poenget til carpman er vet at gullfisk er best alene. De kan nappe i finnene til andre fisker, spise småtasser, rote i urskogen din(aka. grønnsaksuppe)..
__________________ -- nala |
| | |
| | #9 (permalink) |
| G.Net Admin ![]() |
Til syvende og sist, så er rådet og ikke blande gullfisk med tropiske arter, og da spesielt ikke med de små artene. Ta også med i betraktningen at man har som tommelfingerregel å beregne minst 45L vann per slørhale for noe lunde optimale forhold. Hvis du har store ønsker om å ha tetra eller lign., så tror jeg du skal satse fullt ut på et tropisk kar, og kvitte deg med (selge/gi bort) slørhalene. (Sorry, that's the facts)
__________________ Carpman |
| | |
![]() |
| Tags |
| anna, fisk, med, sammen, slørhale |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|