Please install Adobe Flash Player 9.0 (or higher). JavaScript must be enabled.
| | #1 (permalink) |
| Senior Member ![]() Join Date: Apr 2009
|
Har startet og rydde for en innedam. Ser at det selges sammenleggbare basseng. Har og sett et "live" hos Charly. Sparer meg for myyye arbeid hvis jeg kjøper et sånt et. Han har god erfaring med sitt. Har andre samme erfaring. Hvis jeg kjøper et basseng av denne typen vil jeg da kunne bruke et omvendt bunndren!. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Moderator Tropex.no ![]() Join Date: Feb 2009
|
Hei Ja disse fungerer . og alternativ i slike basseng er omvendt bunndren eller pumpe i bassenget. Syntes selv disse Show boksene er litt midlertidig løsning, men dersom dette er for 1 vinter er det en rask og grei løsning. Siden du har vært live hos han, bor du kanskje ikke så langt unna ? Da ville jeg vurdert disse brukte fiskeoppdretts karene som han har i glassfiber ? Disse bruker vi og er super fornøyde med. Bare sjekk målene så du får den inn døra . |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Senior Member ![]() Join Date: Apr 2009
|
Ja det er denne døra som er utfordringen. Ser ikke ut for at jeg ska få inn noe kar av en akseptabel størrelse. Min sønn sier vi skal kjøpe et stort kar sage det i to og lime/skru/plastre det sammen når vi får det inn. Men det er jeg veldig usikker på om jeg skal tørre, og gjøre!
|
| | |
![]() |
| Tags |
| basseng, sammenleggbart |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |