Please install Flash and turn on Javascript.
| | #1 (permalink) |
| Junior Member Join Date: Sep 2007
|
En venninne av meg fikk 3 fisker i bursdagsgave for ca 1 måned siden. Men hun hadde ikke tid til å ta vare på dem, så hun ga de til meg. Men siden jeg er helt ny når det gjelder akvariefisk så trenger jeg hjelp til å finne ut hva slags fisk jeg har.. Den ene vet jeg er en gullfisk.. Og jeg tror den ene lille fisken er en eller annen guppy... Men det er den siste jeg ikke er sikker på.. Den ligner jo på en guppy.. Men jeg har søkt rundt på nettet, og har ikke funnet noen guppyer som har slik farge.. Så da er det kanskje en platy? Har tatt bildet med mobilen.. så det er litt uklårt.. Men det går jo an å se ivertfall.. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Senior Member ![]() |
dette er ein type fisk vi snakker lite om på denne siden ser akk ut som ein platy ein tropisk fisk man bare har i akvarie som er lett å avle føder levende unger..... men ikkje ein type fisk vi diskuterer her...... her går det i gull fisk eller KOI men du må ha lykke til håper du liker å drive med fisk for det er ein veldig interesang hobby der du lærer mye mvh.
__________________ ![]() ![]() |
| | |
| | #3 (permalink) |
| G.Net Admin ![]() |
Som john kenneth sa; ikke helt den type fisk vi diskuterer her på forumene ![]() Vil anbefale deg Nettakvariet (http://nettakvariet.no) ved spørsmål om tropiske fisker. Men når det gjelder gullfisken du fikk, så er det bare å spørre i vei hvis det er noe du lurer på.
__________________ Carpman |
| | |
![]() |
| Tags |
| fisk, hvilken |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|