Please install Flash and turn on Javascript.
| | #1 (permalink) |
| Junior Member Join Date: Oct 2007
| ![]() er det vanlig at enn litt stor gullfisk tar seg til rette å eter andre små fisker? måtte flytte min største gullfisk i en bolle siden den spiste all maten jeg hadde i akvariet mitt. den slukte også tablettene som var ment for mine to slamsugere.. gjerne 2 i slengen. for at det ikke skulle komme grønske i bollen puttet jeg oppi min kinesiske algespiser .. men etter en dag så jeg bare halen av den i munnen på gullfisken.. ![]() den kinesiske algespiseren er jo ganske kjapp og agressiv mot andre fisker som kommer i nærheten så jeg tenkte den kunne stikke unna om gullfisken skulle bli innpåsliten. men nei da. er dette vanlig? skjønner jo jeg er helt amatør når det gjelder fisker. men i dyrebutikker sier alle så mye forskjellig synes jeg. |
| | |
![]() |
| Tags |
| algespiseren, gullfisken, min, spiste |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|