Please install Flash and turn on Javascript.
| |||||||
| Notices |
![]() |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| Junior Member ![]() ![]() Join Date: Jan 2008 Location: Bergen
|
Gullfisken min fikk seg en ny gullfisk-venn idag. Den ny er mye mindre, enn den jeg hadde fra før. Vet ikke hva som er normal oppførsel da. De svømmer og styrer på. Er usikker på om den fisken som var der fra før, om den jager, eller biter på den minste. Ser ikke noe særlig brutalt ut. De snuser og styrer på emd hverandre, så plutselig kan den største svømme fort etter den lille. Virker som den største fisken er nysgjerrig. "snuser" på halen til den minste. Er det normalt? Hva er? Blir gla for svar )
|
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Junior Member ![]() ![]() Join Date: Jan 2008 Location: Bergen
| Virker også som den som har vørt der fra før, ble mer gladere. Den har jo fått en venn! Og den nye er så søøt. Liten gullfisk, som er oransje og hvit *smelt* Den andre gullfisken har kjempe flott hale. Lang og vakker hale! *sukk*
| |
| | |
![]() |
| Tags |
| da, de, fått, gullfisken, har, hvordan, min, ny, oppfører, seg, venn |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|