Please install Flash and turn on Javascript.
| | #1 (permalink) |
| Junior Member ![]() Join Date: Jun 2008
|
Hei , jeg er helt nye på dette forumet , fårtiden har jeg 18 stk akvarier gående her hjemme , men nå er litersyken spredd seg å da må eg ta det i hagen .Så de nærmeste dagene skal jeg ned til kommunen å få søknadspapirer. Tanken var å støype en på ca 6 m lengde ,3 m bredde (1,5m på midten)får å få en litt fin fasong , dybde på det dypeste 1,5meter. Men det jeg ikke er inne på her er det med filter system , vil prøve å få dette sikkelig får alt skal tas fra bunn av . Hadde det vært en fårdel på to stk bunndren fårdelt på dammen , å vilken filter burde jeg bruke , gjerne 1 stk til vær dren om det skulle være en fårdel .¨ Ser det er noen lukket filter systemer her også er de brukbare . Å utblåsing fra pumper er det bra eller en bakdel med å felle dem inn i damveggen en i vær side får god sirkulasjon 10cm under vannflate . Takker får alle tips . Mvh. Laffen. |
| | |
![]() |
| Tags |
| ca, dam, koi, om, tips |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|