Please install Flash and turn on Javascript.
| | #3 (permalink) |
| Member ![]() ![]() ![]() Join Date: Apr 2007
|
Vannkvaliteten ble mye bedre...Etter min mening kan ikke disse to filtrene sammenlignes...Men sørg for å kjøpe Nexusen med Eazy eller lignende. Den blåsvampen blir du fort lei å balle med, den hemmer også vannstrømmen gjennom filteret ganske mye.
|
| | |
| | #6 (permalink) |
| G.Net Admin ![]() |
Grisebilde viser hvordan koiene kan bli blindet - skadet av frosker og padder. Bra bilde men stakkars koi. ![]() Frosker kan også bringe parasitter til dammen. EA har sluttet å selge Nexus med svamp, de har retrofit til Eazy for svamp modellene. Kaldness bioballene som renses med luft gjør vedlikeholdet lettere. I Eazy virker disse både som mekanisk og biologisk filtrering.
__________________ Hvis du vil ha det fint hele livet så anskaff deg en hage, med koidam
|
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Member ![]() ![]() ![]() Join Date: Apr 2007
| Har hekk på to sider av tomten som er 170cm høy, og levegger på 180cm mot veien. Det å holde frosk unna dammen er jo helt umulig, og i år tror jeg det er froskeår. Selv har jeg hagedam, og ikke en typisk koidam. Litt av sjarmen er da at den tiltrekker seg andre dyr også. Hadde muligens tenkt litt annerledes hvis jeg hadde en formue i premiekoi men... ![]() ![]() | |
| | |
![]() |
| Tags |
| frosk, våryr |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|