Please install Adobe Flash Player 9.0 (or higher). JavaScript must be enabled.
| |||||||
| Hei! Du har lest innlegg og sett hva byr på, men har forsatt ikke registrert deg. Hvorfor ikke ta et øyeblikk og registrere en gratis konto nå? Som medlem vil du få fri tilgang til lese alle våre forumer, og muligheten til å poste innlegg, kommunisere privat med andre medlemmer (PM), foreta avstemminger, laste opp innhold i forumer og bildegalleriet, samt andre funksjoner. Bli medlem i vårt forum i dag! Hvis du allerede er medlem, logg deg på øverst til høyre for å fjerne denne meldingen, og delta aktivt i forumet nå. |
![]() |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| Member ![]() ![]() ![]() Join Date: Jun 2010 Location: Bremnes
|
er på fyll fart å utvide dammen vår. men det tar litt lenger tid en planlakt må gjere andre ting også he he planen var ca 10000l til eg traff på fjell å so fekk eg ikkje fjerne eit blomsterbed. he he men fisken kom ut i år også den storkoser seg i kare so egenlig sko brukes til badestamp he he. legger ut bilde seinere.filter skal vere eit ombugd sandfilter vist eg får tak i delene so mangler. som forfilter blir det nok heima laga ha fått nokre plastra kaser so er egenlig til stanbabåter til ikkje overlevende dei har stått på lager siden dei var nye.legger ut bilde når eg har henta dei. |
| | |
| | #3 (permalink) |
|
Det er eit 8 kanta oppdretskar på ca 4500 liter Økland ligg på Bømlo holder på å grave ut til ein litt støre damm der blir det dammduk.
Last edited by Fiskesmurf; 22.06.2011 at 20:58. Reason: Trenger ikke ha med quote når man svarer rett under innlegget man svarer til. |
| | |
| | #4 (permalink) |
|
Unkyld såg ikkje i farten at du var fra bømlo Økland ligg mot meling ca 4km fra Bremnes. hvor på bømlo bor du?
Last edited by Fiskesmurf; 22.06.2011 at 21:00. Reason: Trykk Post reply-knappen i steden for Quote-knappen da du poster meldinger. ;o) |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Senior Member ![]() |
Flere plasser som heter Økland så eg tengte eg sko spør, bur på Finnås ![]() Hold oss oppdatert på utviklinga vi liker bygge tråder her inne, bilder e også fint ![]() min dam ble bygget av eit rundt smolt /lakse kar fra eit oppdrett anlegg på Bømlo øya ca 12000L. Last edited by Roger`n; 25.06.2011 at 19:50. |
| | |
| | #6 (permalink) |
|
skal kome med bilder snart. må bare finne kamera først. har forlakt det ein plass men vet ikkje hvor. neste kamera blir eit stort so eg finn nåre eg trenge det he he. var vekke i helga kom heim so var vardiene i kare heit på tyttebær tur. skifta vann å krysser fingrene for det hjelper. er litt lite filter å gjenomstrøming i karet.
|
| | |
| | #7 (permalink) |
|
har lakt ut bilder av dammen fisken går i no.og av den nye dammen so kjem det er litt stein so må sprengast dei var litt i tungste laget skal støype kant runt heile og lege duk inni med bundren filteret blir gjemt bak dei lilla blomane og kanten runt blir litt høgere en den i framkant.skal ha dammen på minst ein meter på det jupaste den er ca 2,5-3m lang og mesten 2m bred ![]() ![]() |
| | |
![]() |
| Tags |
| damm, på, økland |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |