Please install Flash and turn on Javascript.
| | #1 (permalink) |
| Junior Member ![]() Join Date: Mar 2008
|
Hei. Noen som kan uttale seg om Hozelock Trinamic eller Hozelock generelt? Kommer jeg til store hagesentre så finnes det store hyller med masse utvalg, men på alle forum rundt omkring virker det tabubelagt bare å si ordet Hozelock??? Eventuelt anbefalinger på filter dere har gode erfaringer med. Dam ca 20 000 liter. ( i byggefasen). Eventuelt på forhånd takk for svar. |
| | |
| | #2 (permalink) | |
| Progressing member ![]() ![]() ![]() Join Date: Mar 2007
|
Hei .Hozelock Trinamic er slett ikke noe dårlig valg av filter.Det er matet med kaldnes k3 biomedie samt noen filtermatte -svamper. Du må også ha en luftpumpe til å drive Kaldnesen.Har ikke prøvd Dette filter selv men har studert oppbyggingen på det.Men du bør montere et forfilter på det,et Hozelok Saturn Booster som er et selvrensende forfilter.Du kan lese mer om dette produktet på Havedammen. dk.Prismesig er det ikke noe rimelig filter Da ville jeg heller kjøpt et Easy Pod filter eller noe større filter .Ta en titt på Koi.no nettbutikk Mvh.Koiboy | |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Junior Member ![]() Join Date: Mar 2008
|
Takk for rådet, ser at det finnes tusen alternativer. Skal søke litt og lese meg til det meste. Kanskje jeg kan spørre deg litt senere når innkjøpet nærmer seg. Håper å øke volumet betraktelig i dammen da jeg har muligheten til å grave mye dypere flere steder. Dette med bunndren er en utfordring da jeg ikke har peiling, hehe, men her kan man også søke hjelp ser jeg. takk takk |
| | |
![]() |
| Tags |
| hozelock, trinamic |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|