Please install Flash and turn on Javascript.

Go Back   Gullfiskene.net forum > Akvarium og Hagedam > Hagedam > Teknikk og utstyr for Hagedam

Notices

Reply

LinkBack Thread Tools Display Modes
Old 06.04.2008, 23:42   #1 (permalink)
Junior Member

Default Hozelock Trinamic

Hei.

Noen som kan uttale seg om Hozelock Trinamic eller Hozelock generelt?

Kommer jeg til store hagesentre så finnes det store hyller med masse utvalg, men på alle forum rundt omkring virker det tabubelagt bare å si ordet Hozelock???

Eventuelt anbefalinger på filter dere har gode erfaringer med. Dam ca 20 000 liter. ( i byggefasen).

Eventuelt på forhånd takk for svar.
Acidfolk is offline   Reply With Quote
Old 07.04.2008, 17:53   #2 (permalink)
Progressing member

Originally Posted by Acidfolk View Post
Hei.

Noen som kan uttale seg om Hozelock Trinamic eller Hozelock generelt?

Kommer jeg til store hagesentre så finnes det store hyller med masse utvalg, men på alle forum rundt omkring virker det tabubelagt bare å si ordet Hozelock???

Eventuelt anbefalinger på filter dere har gode erfaringer med. Dam ca 20 000 liter. ( i byggefasen).

Eventuelt på forhånd takk for svar.

Hei .Hozelock Trinamic er slett ikke noe dårlig valg av filter.Det er matet med kaldnes k3 biomedie samt noen filtermatte -svamper. Du må også ha en luftpumpe til å drive Kaldnesen.Har ikke prøvd Dette filter selv men har studert oppbyggingen på det.Men du bør montere et forfilter på det,et Hozelok Saturn Booster som er et selvrensende forfilter.Du kan lese mer om dette produktet på Havedammen. dk.Prismesig er det ikke noe rimelig filter Da ville jeg heller kjøpt et Easy Pod filter eller noe større filter.Ta en titt på Koi.no nettbutikk

Mvh.Koiboy
koiboy is offline   Reply With Quote
Old 08.04.2008, 19:34   #3 (permalink)
Junior Member

Default skjønner....

Takk for rådet, ser at det finnes tusen alternativer.

Skal søke litt og lese meg til det meste. Kanskje jeg kan spørre deg litt senere når innkjøpet nærmer seg.

Håper å øke volumet betraktelig i dammen da jeg har muligheten til å grave mye dypere flere steder. Dette med bunndren er en utfordring da jeg ikke har peiling, hehe, men her kan man også søke hjelp ser jeg.

takk takk
Acidfolk is offline   Reply With Quote
Reply

Tags
hozelock, trinamic

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules